Nyt mobilselskab: M1
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-07-03 12:29

Artikel i CW:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19942

Firmaets hjemmeside: http://www.m1.dk/

De har en fin side hvor man kan sammenligne deres priser med andre
selskabers: http://www.m1.dk/prices_compare.asp

Jeg giver dem dog ikke mange chancer for at overleve, bla. fordi det
koster 49kr/mdr. i abbonnement. Dog koster det til gengæld "kun" 79
øre/min., noget billigere end feks. Telmore...

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 22-07-03 12:37

Joergen Ramskov <jwcd52d4u402@sneakemail.com> writes:
> Jeg giver dem dog ikke mange chancer for at overleve, bla. fordi det
> koster 49kr/mdr. i abbonnement. Dog koster det til gengæld "kun" 79
> øre/min., noget billigere end feks. Telmore...

Nemt regnestykke: Mindst 233 minutter hver måned, så er M1 billigst.
HVER måned.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Jean

Dato : 22-07-03 12:47

Lars Balker Rasmussen skrev:
> Nemt regnestykke: Mindst 233 minutter hver måned, så er M1 billigst.
> HVER måned.

Jep, + SMS'erne koster 5 øre mere end ved Telmore, samt opkaldsafgiften er
50 øre..., hvis opkaldet besvares.

Mvh Jean

Fra : Frank

Dato : 22-07-03 22:04

On Tue, 22 Jul 2003 13:46:55 +0200, "Jean" <ask@me.dk> wrote:

>Jep, + SMS'erne koster 5 øre mere end ved Telmore, samt opkaldsafgiften er
>50 øre..., hvis opkaldet besvares.

Der står nu godt nok kun at det koster 25 øre, både ved "opnået
forbindelse" og ved "ikke opnået forbindelse".

http://www.m1.dk/cost_mobile.asp

Hilsen
Frank W.

Fra : Jean

Dato : 23-07-03 09:01

Frank skrev:
> Der står nu godt nok kun at det koster 25 øre, både ved "opnået
> forbindelse" og ved "ikke opnået forbindelse".

My mistake!

Mvh Jean

Fra : Martin Zielke

Dato : 23-07-03 10:01

"Frank" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 22 Jul 2003 13:46:55 +0200, "Jean" <ask@me.dk> wrote:

> Der står nu godt nok kun at det koster 25 øre, både ved "opnået
> forbindelse" og ved "ikke opnået forbindelse".
>
> http://www.m1.dk/cost_mobile.asp

Det er fordi de har sat prisen ned:
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4628&sid=1

Fra : Jean

Dato : 22-07-03 12:41

Joergen Ramskov skrev:
> Firmaets hjemmeside: http://www.m1.dk/

Er nummerportalitering ikke gratis? Det koster 150 kr. at beholde sit gamle
nummer... troede det skulle være gratis... hmm....?

Mvh Jean

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 22-07-03 13:55

Jeg tror ikke at det nye selskab holder i længden for mig ligner det nærmest
en døgnflue som der hurtigt er væk igen

jeg tror de er væk inden for 2 år :)

Hans

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-03 15:29

On Tue, 22 Jul 2003 13:41:14 +0200, "Jean" <ask@me.dk> wrote:

>Er nummerportalitering ikke gratis? Det koster 150 kr. at beholde sit gamle
>nummer... troede det skulle være gratis... hmm....?

Det er helt op til telefonselskabet om de vil gøre det gratis eller
ej. Hos CBB f.eks. koster det 199 kr hvis du vil beholde dit nr. (ved
godt at det er på tilbud i øjeblikket til 99 kr.)

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-07-03 19:47

"Jean" <ask@me.dk> wrote in

> Er nummerportalitering ikke gratis? Det koster 150 kr. at
> beholde sit gamle nummer... troede det skulle være gratis...
> hmm....?

Det skal vist være gratis at tage sit nummer med - om modtagerfirmaet
tager penge er der vist ingen der forbyder (flot formuleret).

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-03 15:01

On Tue, 22 Jul 2003 13:29:19 +0200, Joergen Ramskov
<jwcd52d4u402@sneakemail.com> wrote:

>Jeg giver dem dog ikke mange chancer for at overleve, bla. fordi det
>koster 49kr/mdr. i abbonnement. Dog koster det til gengæld "kun" 79
>øre/min., noget billigere end feks. Telmore...

For mig at se er de kun et alternativ til f.eks. Sonofons variant hvor
det laveste man kommer ned på er 89 øre i min. og til 45 kr om
måneden.

De er ikke en trussel mod Telmore efter min mening.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-07-03 15:15

> [...]

>koster 49kr/mdr. i abbonnement. Dog koster det til gengæld "kun" 79
>øre/min., noget billigere end feks. Telmore...

Godtnok giver jeg så 80 øre i minuttet hos Orange til en abb pris der er
ca 3 gange så høj.

Men jeg sparer så tilgengæld 5 ører pr sms, samt at jeg får 25% rabet
til de 5 folk jeg ringer mest til oveni den lave pris på 80 øre i
minuttet

Men jeg tror ikke det der nye selskab overlever særligt længe, der er
alt for mange veletablerede mobil telefoni selskaber idag til at der
ikke kan svarer sig rent økonomisk at starte noget op.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)