Skærme
Fijala 3554
hvor kan man købe Sony G420 skærm
Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 22-07-03 12:08

Hejsa

vil lige høre om der er nogen, der kender til nogle forretninger/webbutikker
der stadig forhandler sony 19" skærme, den eneste jeg har kunne støve op,
har været computercentrum på Frederiksberg. Ved godt at Sony ikke udvikler
nye Sony 19" skærme, men koncentrere sig mere på 21" og opefter, men derfor
producere de vel stadig de 19" skærme. Vil bare gerne have noget at
sammenlige med pris mæssigt, da edbpriser kun har sony fra 21" og opefter.
Eller hvis der er nogen der kan anbefale nogle 19" crt skærme der ligge
kvalitetsmæssigt op af sony's G420 19" skærm. Har nemlig ikke plads til 21"
på grund at skråvæg :( Prisside max 6000kr.

På forhånd tak

Dorthe

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 22-07-03 13:51

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> [...]
> der stadig forhandler sony 19" skærme, den eneste jeg har kunne støve op,
> har været computercentrum på Frederiksberg.

Det er nok tvivlsomt om de rent faktisk har den, de er udgået af
produktion og er svjv ikke produceret siden sidte sommer/efterår.

> [...]
> Eller hvis der er nogen der kan anbefale nogle 19" crt skærme der ligge
> kvalitetsmæssigt op af sony's G420 19" skærm.

EIZO laver en der er ret god, men om det fylder noget mere ved jeg ikke.

Bemærk forøvrigt at Sony's 21" ikke er den største, min F-520 er f.eks.
kun 4 centimer dybere end min 5 år gamle 17" Sony.

Mvh

Bruno