Lille fætter der krydser et almindeligt TP~
Fra : Daniel Andersen

Dato : 02-04-01 23:12

Hejsa.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en lille "krydser" til et
Twisted Pair kabel? - Problemet er nemlig at jeg har et almindeligt på 20m,
som jeg i visse tilfælde skal ha' krydset, og så vil det være billigere og
lette bare at kunne slå denne funktion fra og til om man vil, istedet for at
have 2x20m hvoraf det ene er krydset.

Daniel

Fra : Fritze

Dato : 02-04-01 23:14

Hey, det var sq da egentlig en skidegod idé!
Lad os *så* vide hvor man kan få fat i dem!!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-04-01 00:34

On Tue, 3 Apr 2001 00:12:00 +0200, "Daniel Andersen"
<bluwduch@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>lette bare at kunne slå denne funktion fra og til om man vil, istedet for at

Jeg købte min i kæden Data Discount ( www.datadiscount.com ) har dem
(butik i Randers og Ålborg, så mon alle butikker kan få fat i dem.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Fritze

Dato : 03-04-01 00:41

99,95??!?!?! sheesh, for sådan en lille tingest.....så er det sq da næsten
samme pris som at købe et nyt kabel.....

---

Fra : Martin Jensen

Dato : 03-04-01 18:29

> 99,95??!?!?! sheesh, for sådan en lille tingest.....så er det sq da næsten
> samme pris som at købe et nyt kabel.....

Meget mystisk - jeg gav en flad 20'er for den i Data Discount i Aalborg for
ca et halvt år siden...

/Martin

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-04-01 22:59

On Tue, 3 Apr 2001 19:29:06 +0200, "Martin Jensen" <nize@mail.dk>
wrote:

>Meget mystisk - jeg gav en flad 20'er for den i Data Discount i Aalborg for
>ca et halvt år siden...
>
>/Martin

Det mener jeg også var det jeg gav.

Poul Erik

Fra : Christian Holst

Dato : 03-04-01 00:50

man kunne også bare selv lave et lille krydset kabel og sætte de 2 kabler
smmen men en rj45samlemuffe

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 03-04-01 00:59

> [...]

> lette bare at kunne slå denne funktion fra og til om man vil, istedet for

Jeps, se: http://www.proconsult.dk/cgi-bin/search.cgi?str=Adapter+UTP

Men de burde have dem mange andre steder også.

- Ulrik Lunddahl

P.S. Jeg arbejder i PROconsult Data A/S

Fra : martin

Dato : 03-04-01 11:07

> Jeps, se: http://www.proconsult.dk/cgi-bin/search.cgi?str=Adapter+UTP
>
> Men de burde have dem mange andre steder også.
>
> - Ulrik Lunddahl

Virker tingesten også den anden vej? altså fra kryds-> almindelig?
-Martin

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-04-01 14:12

"martin" <martinkr@mail.tele.dk> wrote in message

> Virker tingesten også den anden vej? altså fra kryds-> almindelig?
> -Martin

Det gør den.
Det er jo blot nogle ledninger du bytter om når du krydser et kabel...

/Dennis

Fra : martin

Dato : 03-04-01 15:24

> Det gør den.
> Det er jo blot nogle ledninger du bytter om når du krydser et kabel...

Ok - Tak. Jeg er en nybegynder hvad netværk angår, så jeg vil være sikker
før jeg køber noget som helst.
-Martin

Fra : Daniel Andersen

Dato : 03-04-01 16:17

> Jeps, se: http://www.proconsult.dk/cgi-bin/search.cgi?str=Adapter+UTP
>
> Men de burde have dem mange andre steder også.

Fornemt! - Nu ved jeg ihvertfald hvad jeg skal kigge efter

Daniel

Fra : JeHj

Dato : 03-04-01 20:28

Se i min Web butik der har vi sådan en fætter til kr. 25.-

www.kabelbiksen.dk Alt i kabler, stik og underlige dimser.