Hvem kommer?
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-07-03 10:55

Hejsa

Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?
--
Camilla Sabroe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-07-03 11:16

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
news:0c2qhvstp6blab0hsi8die2sbaff939jl3@4ax.com...
> Hejsa
>
> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?

For første gang i 2½ år bevæger jeg mig til det sjællandske for at udstille.
Jeg kommer med lille Mardol og glææææder mig

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 13:08

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 13:10

> [...]

udstille.
> Jeg kommer med lille Mardol og glææææder mig

Hej Katrine
Ups ved ikke lige hvor min tekst blev af i forige svar...
Jeg kan se du kommer fra Århus...Mon du tilfældigvis skulle have plads til
en ekstra kat og mig i bilen?
Jeg betaler selvfølgelig for min transport.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Tournesol

Dato : 22-07-03 11:22

Hejsa

> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?

Vi kommer med cæsar og Yellow (gentle touch)

misse knus Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 12:10

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?
> Camilla Sabroe

Er der slet ikke nogen der skal udstille semilanghårskatte i Tåstrup.10/8
som evnt. kunne have en person og en kat med i bilen? Altså nogen der kommer
fra Århus/silkeborg egnen?
Jeg mangler kørelejlighed,- og vil selvfølgelig gerne betale for min
transport.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Majer

Dato : 22-07-03 13:09

Birgitte wrote:
> Jeg mangler kørelejlighed,- og vil selvfølgelig gerne betale for min
> transport.

Hej Birgitte!!

Jeg håber at du finde et "lift". vil jo gerne møde dig IRL. Hvilken kat skal
du have med så??

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 18:47

"Majer" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej Birgitte!!
> Jeg håber at du finde et "lift". vil jo gerne møde dig IRL. Hvilken kat
> [...]

Hej Majer
Nu er det endelig blevet arrangeret så jeg kommer til Tåstrup,- og kommer nu
med to styk katte.
MCO Joker Face og NFO Berlinetta
Jeg er ski nok slet ikke så speciel endda *G*
Men det kunne jo være dejligt at hilse på hinanden.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 17:41

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

kommer
> fra Århus/silkeborg egnen?
> Jeg mangler kørelejlighed,- og vil selvfølgelig gerne betale for min

Nu har jeg endelig fået arrangeret så jeg kan komme til Tåstrup
Og jeg kan endda tage to katte med
Det var jo dejligt,- så vi ses.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 22-07-03 12:17

> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?

Jeg kommer med Chip (Huskat) Og Emma(Gavtyvens Footloose - Hvid NFO)

Fra : Ida

Dato : 22-07-03 12:30

--
"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?
> --
> Camilla Sabroe

Jeg kommer med min egen Silver Titan - hans første i åben.
Slæber også Callas med

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-07-03 13:01

Vi stiller op med:
Jonny Depp, Grazilia, Vanilla Black&White & Archiminos.
Bliver hyggeligt..forhåbentligt at møde nogle af jer

Ulrich & Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Majer

Dato : 22-07-03 13:08

Camilla Sabroe wrote:
> Hejsa
>
> Hvem kommer til tåstrup og udstiller ?
¨

Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe, NFO), som har holdt en
udstillingspause på 5 mdr. Da hun var ret sur sidste gang. Nu er hun kastrat
og skal i kl. 10.
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-07-03 17:32

Jeg kommer med mit Burmeserkuld på 6 stk. - og to af killingerne, Karisma og
Keanu Riv, til enkeltbedømmelse. Og så har jeg også lige
sidste-øjebliks-tilmeldt Mary (abyssinier), som måske/måske ikke når at
komme med...

Mvh. Camilla
http://www.burmese.dk

Fra : Kate

Dato : 22-07-03 19:54

"Camilla Scharff" <camilla@XXXburmese.dk> wrote in

> Jeg kommer med mit Burmeserkuld på 6 stk.

Åh, så ved jeg ikke om jeg tør komme

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 22-07-03 19:51

Hejsa.
Jeg kommer også....
Med Manden og Kludetæppet på slæb
Kludetæppets officielle navn er for resten S*Fjellans TiaMaria... Hvis nogen
da har lyst til at se hende IRL

Mvh Ann

Fra : Trine A.

Dato : 22-07-03 19:54

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kommer også....
> Med Manden og Kludetæppet på slæb
> Kludetæppets officielle navn er for resten S*Fjellans TiaMaria... Hvis

Hej Ann

Kan man ønske sig andet *gg* Efter alt det vi har hørt om hende, så MÅ hun
da opleves first hand

Hilsen
Trine, som også kommer, dog uden vandalerne.

Fra : Ann K

Dato : 22-07-03 20:14

Hej Trine.

>Kan man ønske sig andet *gg* Efter alt det vi har hørt om hende, så MÅ hun
da opleves first hand

<>Jamen du kigger bare i NFO-rækken (hvis der da er sådan en?)... Der vil du
få øje på en komplet forvirret og frustreret stakkels mand, der med et
forvildet blik kigger sig omkring! Lige i nærheden vil du finde
Kludetæppet - og mig *sss*
Håber inderligt at Kludetæppet vil opføre sig pænt! Både ved bedømmelse og i
det hele taget.... For det vil nu være rart at I kunne se at hun faktisk
_er_ en sød venlig mis-pige... der jo ikke kan gøre for at hun er grim!

Mvh Ann