GTA Vice City og Geforce FX 5600
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 22-07-03 10:38

Hej NG

Er der nogen der kan få GTA Vice City til at køre med et Geforce FX 5600?
Hos mig laver den hele tiden grafikfejl.

System:

P4-C 2,4 GHz processor
Asus P4P800 Deluxe bundkort
2x 256 MB DDR Ram
Asus V9560 Geforce FX 5600
osv.

Windows XP UK SP1

På forhånd tak

Mvh

Daniel J.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 22-07-03 12:06

"Daniel Jespersen" <nospam@ozon.lir.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan få GTA Vice City til at køre med et Geforce FX 5600?
> Hos mig laver den hele tiden grafikfejl.

Prøv at slå frame limiter til eller kør spillet i Windows 98/Me
compatability mode.
---
Mvh
Anders

Fra : Ole Nielsen

Dato : 23-07-03 16:20

Det kan også være grafikkortet som ikke kører korrekt. Har du prøvet i
lignende spil?
Mvh Ole

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-07-03 19:32

skrev i en meddelelse news:bfj0lj$i1o$1@sunsite.dk...

> Er der nogen der kan få GTA Vice City til at køre med et Geforce FX 5600?
> Hos mig laver den hele tiden grafikfejl.

Har du prøvet denne driver ?

http://www.tweakers.net/meuktracker/4385

Driver updates / nVidia Detonator 44.67

Corrects Issues with 3DMark2003
Corrects Issues With NVRotate and Video Playback
Many Game Support Updates (inc. Dark Ages of Camelot,
MS Flight Simulator 2004, GTA 3 Vice City, etc.)

Jan Rasmussen

Fra : Martin

Dato : 24-07-03 06:44

Daniel Jespersen <nospam@ozon.lir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bfj0lj$i1o$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der kan få GTA Vice City til at køre med et Geforce FX
5600?
> Hos mig laver den hele tiden grafikfejl.

Har du hentet den patch der retter grafikfejl??

http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches
Mvh
Martin

Fra : Daniel Jespersen

Dato : 24-07-03 17:42

"Martin" <thode@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Har du hentet den patch der retter grafikfejl??
> http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches

Det hjalp med denne path, nu er alle grafikfejl væk i Vice City.
Men den laver også nogle enkelte fejl i Mafia, der hvor man skal køre race,
men det er ikke så slemt.

Men anyway, tak for hjælpen!

Mvh

Daniel Jespersen