Har du aldrig set mig nøgen
Fra : Dennis Jensen

Dato : 22-07-03 10:01

Hej i gruppen
Det drejer sig om en sang hvor de bla. synger: Har du aldrig set mig nøgen,
når jeg ligger her i sengen med papegøjen. har du aldrig set min lille mand?
den er så godt i stand.. Har du aldrig set min søster's den kan både lave is
og knække øster's.. ... Skulle der ikke være en som kender hele sangen og
kunne lægge den her??

Dennis

Fra : Lars Petersen

Dato : 22-07-03 11:06

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
is
> og knække øster's.. ... Skulle der ikke være en som kender hele sangen og

Den er fra Olsen Bandens store kup mener jeg. Det er Kongen & Knægten aka
Arthur Jensen & Poul Reichardt der synger den.

/lars

Fra : Dennis Jensen

Dato : 22-07-03 15:43

Okay.. Du kender ikke hele sangen??

Fra : Lars Petersen

Dato : 22-07-03 20:05

> Okay.. Du kender ikke hele sangen??

Jeg kan den ikke lige i hovedet, desværre....men her er der et par
muligheder til hvordan teskten kunne være. Både en "almindelig" udgave og så
en lidt mere vovet

http://www.trubadurix.dk/viden/hent_indlaeg_oversigt.asp?emneid=50

/lars