Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Software som virker med Olympus
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 22-07-03 10:07

Da jeg ikke er så glad for det software som følger med til mit Olympus
C-720, vil jeg høre om man kan downloade/købe noget andet software som
kan hente billeder fra kortet / slette billeder på kortet og så ellers
arrangere billederne i albums pr. den dato de er taget.

Mvh. Brian

Fra : N. Christensen

Dato : 22-07-03 10:40

køb evt. en kortlæser - så kan du bruge det sw du har lyst til.
de koster ikke meget.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 10:52

"N. Christensen" <n@c.dk> skrev i en meddelelse
> køb evt. en kortlæser - så kan du bruge det sw du har lyst til.
> de koster ikke meget.

Ja, en kortlæser er uundværlig - ofte hurtigere end kameraet og giver
meget mere fleksibilitet.

Du kan så bruge software som f.eks. Adobe Photoshop Album,
JASC Paint Shop Photo Album eller Ulead Photo Explorer. Du
kan naturligvis også blot bruge Explorer i Windows XP.

Mvh
Leif Jensen

www.advicecom.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 11:12

On Tue, 22 Jul 2003 11:07:24 +0200, Brian B. Christensen
<not@for.public> wrote:

> [...]
>kan hente billeder fra kortet / slette billeder på kortet og så ellers
>arrangere billederne i albums pr. den dato de er taget.

Jeg kan anbefale ThumbsPlus - men "you've got mail"...

Mvh Jan