stress
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 22-07-03 08:30

Min hund har stress.
Den løber ved hækken og gør, når der går nogle forbi. Den jagter skygger på
gulvet.
Hvad kan jeg gøre ved det?

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 22-07-03 09:41

Hejsa.

Lave nogle meget rolige øvelser med den. Være på forkant med når nogen går
forbi, pas på din egen reaktion. Afled den stille og roligt når den jager
skygger.

V H Gitte

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 22-07-03 09:51

> Den løber ved hækken og gør, når der går nogle forbi. Den jagter skygger på
> gulvet.
> Hvad kan jeg gøre ved det?

Det er ikke fordi den keder sig?

/Kim

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 22-07-03 10:31

Det ville nok være en god ide at finde årsagen til stressen også
behandle "sygdommen" i stedet for "symtomet".

Jeg har lige læse en god bog der behandler bl.a stress hos hunde:

Hundelytteren af Jan Fennell

Kan lånes på biblioteket

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948