Tåstrup udstilling
Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 07:39

Er der nogen herfra, der har plads til en enkelt transportkasse og en enkelt
person til Tåstrup d. 10/8,- jeg skal nok betale for transporten.
Med Venlig hilsen
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine A.

Dato : 22-07-03 19:43

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
enkelt
> person til Tåstrup d. 10/8,- jeg skal nok betale for transporten.

Hej Birgitte

Hvorfra??

Jeg bor i Greve....

Mvh
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 19:48

"Trine A." <trinealsing@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ups Trine, der var langt fra mig til dig... *G* Kan se jeg har glemt at
skrive fra Århus-Silkeborg egnen, men problemet er løst nu, tusind tak for
din respons.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine A.

Dato : 22-07-03 19:53

> [...]
> skrive fra Århus-Silkeborg egnen, men problemet er løst nu, tusind tak for

Jeg havde faktisk kun lige trykket send, da jeg kom i tanke om at i bor i
Jylland *gg*

Dejligt at du har fundet en løsning...jeg kommer lige hen og hilser på dine
misser (ja og dig selvfølgelig *gg*) i Tåstrup

Hilsen
Trine

Fra : Trine A.

Dato : 22-07-03 19:49

> [...]
enkelt
> person til Tåstrup d. 10/8,- jeg skal nok betale for transporten.

Hej igen

Det er ikke sådan når man starter nedefra med at læse dagens indlæg
Jeg kan se at dit problem er løst *ss* Anyway, er der nu oz liiige langt nok
fra Greve til Jylland *gg*

Hilsen
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 22-07-03 19:59

> [...]

> Det er ikke sådan når man starter nedefra med at læse dagens indlæg
> Jeg kan se at dit problem er løst *ss* Anyway, er der nu oz liiige langt

*LOL* Jeg kunne da ellers have kaffen klar *GG*
Men igen tak for din respons,- og kig endelig forbi mig i Tåstrup.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 31-07-03 21:58

Hvor i Tåstrup er den udstilling? I nogenlunde (helst TÆT) på
jernbanen? Manden KLAGER over at vi ikke har været på katteudstilling
i laaaang tid, så jeg ku' jo PRØVE at lokke ham med over til de vilde
sjællændere... HVIS altså det er i nærheden af et tog...

~Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-07-03 22:17

Lisbeth Jakobsen / TrekkieGrrrl <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> writes:

> [...]
> i laaaang tid, så jeg ku' jo PRØVE at lokke ham med over til de vilde
> sjællændere... HVIS altså det er i nærheden af et tog...

Aner det ikke..

Men tror du virkelig at i kommer så langt inden han får
abstinenser..*S*
Mit gæt er max til Korsør og så er han på vej hjem igen *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 01-08-03 10:03

> Hvor i Tåstrup er den udstilling?