computerlejr-mis :-)
Fra : Jette Nielsen

Dato : 22-07-03 07:17

Hej alle

Jeg skriver fra et sted laaaangt ude på landet 7 km fra Jyderup Jeg
er den eneste pige her i computerlejren... og så er det jo godt man har
østrogen-gruppen her, så der kan komme lidt balance i tingene, hi!

Heldigvis er her også en lille mis, jeg kan overfalde en gang imellem.
Den er både tam og velnæret og man kan se den er van til at komme her i
lejren. Hver aften når vi sidder bænket ude i gården for at spise
(bordene er sat op i en stor firkant på gårdspladsen), render mis rundt
i midten og mjauver kommanderende af os. Gæt hvilken slave, der ikke kan
lade være med, at sidde og smide mad til den, hi!

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-07-03 07:42

Hej Jette

Jamen det er da dejligt........en der kan mildne
"abstinenserne" giv den lille (s)kat en nussetur
ekstra

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Niels Peter

Dato : 22-07-03 10:40

Jette Nielsen wrote:

Gæt hvilken slave, der
> ikke kan lade være med, at sidde og smide mad til den, hi!

Jeg tror vi kattetosser udsender nogle radiobølger, der straks opfanges
af nabolagets katte, i hvis hjerner bølgerne oversættes til ordene
"Nyttig idiot i farvandet" - jeg synes i hvert fald, der altid er en kat
i nærheden, ligemeget hvor jeg bevæger mig hen

Niels Peter
*ikke på østrogenholdet*

Fra : Jette Nielsen

Dato : 22-07-03 21:30

"Niels Peter! skrev:
> [...]
> 'Nyttig idiot i farvandet' - jeg synes i hvert fald, der altid er en kat
> i nærheden, ligemeget hvor jeg bevæger mig hen

Det kan der være noget om ... man kan godt føle sig lidt udnyttet
*suk*

> Niels Peter
> *ikke på østrogenholdet*

Du klarer det da meget godt, hi!