Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"en mand og en hund"
Fra : max

Dato : 21-07-03 23:28

Hvem var det der også havde glemt at rette iso indstillingen,
1600 iso, men ikke så ringe endda - syns jeg selv --max-

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 21-07-03 23:43

Du har altid en dejlig varme i dine billeder.

Jan

Fra : max

Dato : 22-07-03 00:09

> Du har altid en dejlig varme i dine billeder.
>
> Jan

Tak Jan..-max-

Fra : .J.S...

Dato : 21-07-03 23:42

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem var det der også havde glemt at rette iso indstillingen,
> 1600 iso, men ikke så ringe endda - syns jeg selv --max-

Ja det er jo totalt druknet i støj, Year Right
Hvad er det lige for at kamera ?

Meget flot det sort/hvide, godt fanget at hunden også ser i den rigtige
retning, og ser opvagt ud.

mvh/JS

Fra : max

Dato : 22-07-03 00:08

> [...]
> Hvad er det lige for at kamera ?
>

> Meget flot det sort/hvide, godt fanget at hunden også ser i den rigtige

Mange tak JS, der er mere støj i originalerne,
men ikke så slemt som på Henriks billede:
http://home19.inet.tele.dk/nytliv/maarupkirke.jpg 851Kb
-max-

Exif for hunden:
Original date/time: 2003:07:21 13:15:55
Exposure time: 1/1000
F-stop: 2.8
ISO speed: 1600
Focal length: 102.0000
Metering mode: Pattern
Exposure program: Aperture priority
Camera make: FUJIFILM
Camera model: FinePixS2Pro

Exif for mand og hund:
Original date/time: 2003:07:21 13:12:27
Exposure time: 1/1500
F-stop: 2.8
ISO speed: 1600
Focal length: 141.0000

Fra : .J.S...

Dato : 22-07-03 00:22

> Exif for hunden:
> [...]

Det er sgu imponerende, jeg kan ikke få øje på støj overhovedet i den
forstørrelse.
Sådan at apparat må jeg ha når en gang jeg bliver en rig and...

Egentligt er det ikke kun prisen, jeg synes de Digitale SLR's huse er noget
voldsomme i størrelse, altså i forhold til en film SLR.
Venter spændt på om ikke snart der kommer nogle flere SLR alternativer,
Pentax skulle jo komme med en *ist D, som ser noget mindre ud.

Hvordan kan man finde på sådan et navn i øvrigt *ist ?, der er ingen der
aner hvordan man siger det

mvh/JS

Fra : max

Dato : 22-07-03 00:45

> [...]
> Pentax skulle jo komme med en *ist D, som ser noget mindre ud.
>
> Hvordan kan man finde på sådan et navn i øvrigt *ist ?, der er ingen der

Du behøver måske ikke vente så længe, priserne får et
ordentligt tryk her til efteråret, S2 kan allerede købes
for under 12k i Tyskland, og der er nye modeller på vej,
det blir interessant at se hvad Pentax finder på, Olympus
er på trapperne med et helt nyt format 3/4, vidst noget
de samarbejder med Kodak om, en ny standart..?
-max-