Hjææææææææææææææælp !!!!!!!!!!!!!!
Fra : Henrik

Dato : 21-07-03 23:14

Jeg har fødselsdag i dag og jeg mangler min sang.
Det er den fra granprix i 82 med Tomme Seback
Hip hura det er min fødselsdag.
Plz. hjælp mig med af finde en kopi !!!!

Henrik

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-07-03 05:28

Henrik wrote:
> Jeg har fødselsdag i dag og jeg mangler min sang.
> Det er den fra granprix i 82 med Tomme Seback
> Hip hura det er min fødselsdag.
> Plz. hjælp mig med af finde en kopi !!!!

Prøv på google.. Der er sikkert en eller anden der har lagt den på
nettet.. Det skulle ikke undre mig..
Men ellers skulle den være til at finde på en Seback's opsamlinger..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 10:04

Jeg har søgt på Google og andre hele natten uden held

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 10:58

jeg tror at jeg har den liggende på bånd et sted, du kan få det for en tyver
+ porto

:)

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 11:02

Tak, det var pænt af dig.
Men jeg har selv båndet men min båndoptager er i udu.

Henrik

Fra : N/A

Dato : 22-07-03 11:08

> Jeg har fødselsdag i dag og jeg mangler min sang.
> Det er den fra granprix i 82 med Tomme Seback
> Hip hura det er min fødselsdag.
> Plz. hjælp mig med af finde en kopi !!!!

Virker din email, for så kan jeg sende den til dig

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 11:09

Ja, det ville være SUPER
Men så send den til hwd at dunch.dk

Henrik

Fra : N/A

Dato : 22-07-03 11:16

Er på vej

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 11:17

1000 TAK !!!!!!

Jeg skylder dig en tjeneste !!

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 11:53

Jeg har fået !!
Takker enu en gang .

Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-03 12:17

In dk.kultur.musik, "Henrik" <hwd (@) nypost.dk> wrote:

>Jeg har fødselsdag i dag

Tillykke. Her er så min gave. :)

<http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 12:22

Har du ikke noget liv ???
Eller skal du bare ødelægge mit humør på min fødselsdag ?
Store idiot !!!

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 22-07-03 12:28

Prøv lige at læse lidt vidre !!
Siger betegenelsen "Netpoliti" dig noget ???
Netpoliti
Nedsættende betegnelse for en person, der kommer med henstillinger eller på
anden vis forsøger at ændre andre personers adfærd. Læs afsnittet om
vejledninger for flere detaljer.

Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-03 12:56

In dk.kultur.musik, "Henrik" <hwd (@) nypost.dk> wrote:

[Larm og citatteknik]

> [...]

Selvom det er din fødselsdag kan du vel godt rette dig efter
netiketten.

Slap dog af.

>Siger betegenelsen "Netpoliti" dig noget ???

<http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvem.html>

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner der).

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-07-03 21:06

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.kultur.musik, "Henrik" <hwd (@) nypost.dk> wrote:
>
> [Larm og citatteknik]

> Selvom det er din fødselsdag kan du vel godt rette dig efter
> netiketten.

Ah fuck dog af med dit lort og politibetjenteri, det er sgu da ikke til at
holde ud, mand - få dig et liv !

Tillykke til Henrik med føs´dagen.

De væmmeligste DødsMetal-hilsener til netpolitiet fra
Kim

Fra : -V-

Dato : 22-07-03 21:11

Kim Larsen wrote:
> De væmmeligste DødsMetal-hilsener til netpolitiet fra

Hvad har dødsmetal nu gjort?

-V-

Fra : Lin

Dato : 21-09-03 21:07

Var der nogensinde nogen, der fortalte Henrik, at Tommy Seebach staves sådan
her? Ellers kan det være svært at hitte ting på nettet (nogle gange kan man
dog være heldig at andre staver lige så dårligt som én selv).

-Lin