MS Windows
briani 27239
Budgetprogram under XP
Fra : Mogens

Dato : 21-07-03 23:06

Hej gruppe.
Efter at have skiftet til XP pro, har jeg lidt problemer med et bank budget
program. Når jeg er logget på som administrator, kører det fint, men som
almindelig bruger går det ned.
Supporten i banken siger at det skyldes at som almindelig bruger er der ikke
skriveadgang og siger at jeg bare kan tildele brugeren superbruger
rettigheder, men det er vel ikke ideen med XP?
Jeg har prøvet i registreringsdatabasen at tildele fuld rettigheder til
brugeren, men det virker heller ikke. Programmet bruger et Btrieve modul, og
det er her at fejlen opstår ved start.
Supporten foreslog at slette det i registreringsdatabasen, men det hjalp
ikke.Nu siger programmet bare at Btrieve version er 0 og skal være min 6.15.
Nogen gode ideer?

På forhånd tak.
Mogens.