"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
news:cwZSa.702967$cI2.102514@news.easynews.com...
> Guld og grønne skove er hvad de lover hos Tele2, og hvad gør de
> så: Røvrender en.
> Kommer og giver 2Mbit til nye kunder for 1Mbits pris, det så jeg ikke
noget
> af da jeg blev kunde, det koster så og så meget, slut prut.
> Og til toppen af kransekagen røvrender de mig for 2000kr og gidder ikke
> engang at undersøge hvor at "fejlen" er.
> 14 dage efter man har fejlmeldt det, hvad er der sket: Ikke en skid.
> De sagde det lige ud over telefonen at de ikke havde undersøgt det endu.
> Nu kører vi på 3de uge, og stadig ikke en skid undersøgelse sat igang.
> Lud dovne er hvad de er hos Tele2, når det kommer til at der skal
> undersøges fejl hos dem.
> Jeg gidder ihverfald ikke mere med Tele2.
> Hold jer fra det elendige teleselskab, og hvis i har bestilt ADSL hos dem,
> afmeld hurtigst mugligt igen, de er det ikke værd at vente på.
Jeg har svært ved at tage dig seriøst.
Kunne du evt uddybe lidt mere, hvorfor du skal betale 2.000kr. osv.
Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på
www.usenet.dk
-->
www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock