sexlegetøj igen: Findes der nogle anmeldel~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 21-07-03 22:31

Hej gruppe.

Det føles lidt vildledende at kigge på diverse sexbutikkers katalog/priser
så er der nogen der har nogle links til ovenstående emne/"subject" at
bidrage med, så ville jeg blive glad... (ved godt smag og behag er
forskellig, men alligevel)

mvh.

Martin Jørgensen.

Fra : A.Barney

Dato : 21-07-03 23:32

Martin Jorgensen wrote:
> [...]
> så er der nogen der har nogle links til ovenstående emne/"subject" at
> bidrage med, så ville jeg blive glad... (ved godt smag og behag er

Yep, http://www.clitical.com/ (klik "Product Reviews") har nogle
udmærkede anmeldelser af sexlegetøj for primært kvinder.

Andreas

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-07-03 02:03

"A.Barney" <p4751@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Yep, http://www.clitical.com/ (klik "Product Reviews") har nogle
> udmærkede anmeldelser af sexlegetøj for primært kvinder.

Øv... Hvorfor er der aldrig nogen der tænker på mændene
Syntes snart kvinderne har det alt for godt

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-07-03 13:06

[Martin Jorgensen | Tue, 22 Jul 2003 03:02:45 +0200]

>Øv... Hvorfor er der aldrig nogen der tænker på mændene
>Syntes snart kvinderne har det alt for godt

Jeps, men det er jo fordi at mændene køber det alligevel; hvor kvinderne
først skal have nogle rimelige salgsargumenter :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk