Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til G5
Fra : Torben

Dato : 21-07-03 20:40

Hejsa - som dem der følger med i dette forum, nok har fundet ud af, er jeg
ved at købe en G5 i tyskland - Jeg må dog tilstå at min tysk ikke er den
bedste side, men hvad... der fantes vel online manualer man kunne udskrive,
efter gennemgang af nettet og dette nyhedsgruppe fandt jeg
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html , meeeeeeeeen - der
er kun en manual til G3 og ej G5 ... kan man bruge den i stedet for den
engelske G5 manual ? så vidt jeg har kunne få ud af beskrivelserne og
snakkene i dette gruppe skulle de to kameraer ligne hinanden meget, men hvor
meget i brug ?

Hilsen en kommende stolt G5 ejere
Torben

ps - utroligt, jeg så G3 kameraet hos den lokale fotohandler til kun
..........hold fast........... 4999,- idag - dvs landets billigste pris idag,
kan ikke fåes billiger på nettet, utroligt (hvis vi snakke om DK) (det var
på nærum vingetorv....), havde jeg ikke lige været i banken for at sende
pengene til tyskland - havde jeg sku kraftigt overvejet at handle der
istedet. men besparelse på små 2000,- ved handel i tyskland slog igennem

Fra : Torben

Dato : 22-07-03 14:20

"Torben" <rubyto@image.dk> wrote in message
> [...]
der
> er kun en manual til G3 og ej G5 ... kan man bruge den i stedet for den

Jeg har idag fået oplyst af canon af de så snart som muligt lægger et G5 op

Hilsen Torben

Fra : øø

Dato : 22-07-03 17:00

"Torben" <rubyto@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der
>
> Jeg har idag fået oplyst af canon af de så snart som muligt lægger et G5

Hej Torben
Følger dit køb af G5 da jeg har bestilt det samme.Også i Tyskland så det er
med stor interresse jeg følger din søgen efter manualer for os ikke så godt
tysk læsende

Hilsen Søren

Fra : Torben

Dato : 23-07-03 17:09

"øø" <lll@hhh.hj> wrote in message
> [...]
er
> med stor interresse jeg følger din søgen efter manualer for os ikke så
Hejsa Søren
ej det lyder da godt, ja glæder mig nu også til at de kommer med den
engelske manual (men nok mere på at kameraet skal ankomme ) )

jeg kom til at tænke på, hvad har du valgt af flash-kort til den ? hvad har
du valgt af tilbehør ?

> Hilsen Søren

Hilsen Torben

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 23-07-03 23:45

> [...]
> engelske manual (men nok mere på at kameraet skal ankomme ) )
>
> jeg kom til at tænke på, hvad har du valgt af flash-kort til den ? hvad

Hej Torben

Jeg har bestilt G5 med et 1Gb microdrive.Samme sted har jeg købt Olympus
TCON-17 telelinse,Canon WC-DC 58 N Weitwinkel og Canon SC-DC10 kamera taske
http://www.technikdirekt.de
Af andet tilbehør har jeg købt lens adaptere to 52mm og en 58mm.Samme sted
købte jeg også macro linser 1+ 2+ 3+ 4+ 10+ ,uv og pol filter.
http://www.lensmateonline.com/

ja jeg glæder mig også.Nu kun ca 1 uge tilbage

Hilsen Søren

Fra : Torben

Dato : 24-07-03 16:06

manual update
Jeg fik desvære den nedslående melding fra canon Euro idag, at der vil gå en
stykke tid før at manualen (den engelske) vil blive lagt op på deres
hjemmeside, dog fik jeg umilbart efter at vide af canon-dk at man kan købe
den danske for 350,- kr hos foto-handlerne... så hvis du vil have den danske
er dette altså muligt *S*

Hilsen Torben

Fra : JKM

Dato : 20-08-03 23:41

Hejsa...

Har lige købt den i DK, så hvis du er meget god til, at kopiere uden
at skulle rive siderne ud, kan du da låne min til kopiering??

JKM