t68i og t200 slet sms
Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 21-07-03 19:22

Hej,

jeg har en t68i og en t200, og der ligger på hver telefon en 10-15
beskeder der ligger på simkortet,
så hvis jeg skal slette beskederne, skal man gøre det enkeltvis ,

er det ikke muligt at have en "SLET ALLE" med de der ligger på SIM
kortet ???

eller flytte ALLE fra SIM til Telefonen, ikke KOPIERE men FLYT

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 21-07-03 19:24

On Mon, 21 Jul 2003 20:22:14 +0200, Hasse R. Hansen
<hasse@REMOVEramlev.dk> wrote:

> [...]
>kortet ???
>
>eller flytte ALLE fra SIM til Telefonen, ikke KOPIERE men FLYT

måske et link til et program der virker til begge telefoner, hvor man
kan redigere i telefonerne ..

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : GiWeo

Dato : 22-07-03 08:44

Hejsa

>er det ikke muligt at have en "SLET ALLE" med de der ligger på SIM
>kortet ???

Ikke direkte - men med den medfølgende software og et datakabel kan du
gøre det fra PCen

Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk
Din startside: http://www.lars-engelhardt.dk ??
MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755
EyeBall: GiWeo

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 22-07-03 15:07

On Tue, 22 Jul 2003 09:44:15 +0200, GiWeo <mail@hotmail.com> wrote:

>Hejsa

>Ikke direkte - men med den medfølgende software og et datakabel kan du
>gøre det fra PCen

jeg har et datakabel, men intet medfølgende software, er det noget du
har et link til , både til t200 og t68'eren.

tak,

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : GiWeo