Søger en sang fra Shallow Hal
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 17:08

I scenen hvor Rosemary og Hal skal have det sjovt i sengen, kører der en
stille sød sang i baggrunden.
(Der hvor Gwyneth tager tøjet af og hvor hun smider trusserne hen til Jack)

Hvad hedder kunstneren og selve nummeret?

På forhånd tak.

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : umca

Dato : 21-07-03 19:07

prøv og kig her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005R8GQ/104-6262477-4296732
?vi=glance

der kan man høre til nogle af sangene, håber det kan hjælpe dig

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 21:26

"umca" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> wrote in message
> prøv og kig her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005R8GQ/104-6262477-4296732
> ?vi=glance
>
> der kan man høre til nogle af sangene, håber det kan hjælpe dig

Hej "umca".

Tusind tak for det, sangen jeg ledte efter kunne ikke høres, men jeg ved det
er "This is my world" by Darius Rucker.
Fik det lige bekræftet af min nabo da han så navnet "Darius Rucker".

Må lige se hvor en cd kan købes med ham.

mvh
FB

Fra : umca

Dato : 21-07-03 21:40

Jeg kan se han har udgivet et album der hedder:

Back To Then

fra 2002

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 21:47

"umca" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg kan se han har udgivet et album der hedder:
>
> Back To Then
>
> fra 2002

Tak for det.
Det er nemlig til min kære mor.

Mvh
FB

Fra : umca

Dato : 21-07-03 21:45

> Tak for det.
> Det er nemlig til min kære mor.
>
> Mvh
> FB

Ja det siger de allesammen jo

///Casper

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 21:55

"umca" <Umatthiesen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja det siger de allesammen jo

Æv, busted
Ej, det er nu en god sang ;)

Mvh
FB

Fra : Ole Damgaard

Dato : 22-07-03 08:48

"FB" <.> wrote in message news:<3f1c4ba3$0$48910> Tusind tak for det, sangen jeg ledte efter kunne ikke høres, men jeg ved det
> er "This is my world" by Darius Rucker.
> Må lige se hvor en cd kan købes med ham.
>
> mvh
> FB

Nummeret findes på soundtrack-compilation fra filmen ( Swallow Hal)-
plmrk: Island - 314-586-569-2

mvh ole