Min T310 er meget LAV (lyd) ?
Fra : Morten

Dato : 21-07-03 16:16

Hejsa

Jeg fik for nyligt opdateret min SonyEricsson T310 til nyeste software ...
efter det har jeg observeret at lyden er meget lav, når jeg snakker med
nogen ... den er skruet helt op (8/8) men alligevel skal jeg koncentrære mig
meget for at forstå hvad de siger hvis der er stille i baggrunden, og det er
helt umuligt f.eks. at tale hvis jeg er udenfor, eller kører bil ...

Hvad gør jeg ?...

/Morten

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-07-03 16:25

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote in message news:bfh03h$7vc$1@sunsite.dk...
> [...]
> meget for at forstå hvad de siger hvis der er stille i baggrunden, og det er
> helt umuligt f.eks. at tale hvis jeg er udenfor, eller kører bil ...

Øhh har du prøve at trykke opad på volumetaste (skydeknappen på siden)

--
Hilsen Martin.

Fra : Morten

Dato : 21-07-03 16:46

"Martin Vollert" <martin@nospam-plakaten.dk> skrev i en meddelelse

>Øhh har du prøve at trykke opad på volumetaste (skydeknappen på siden)

Som sagt er den skruet helt op !