Erfaringer med Stokke barnestolen
Fra : Thomas

Dato : 21-07-03 14:34

Hej,
er der nogen der har erfaringer med Stokke barnestolen?
Jeg er interesseret i at vide om i (barnet) har haft pladsproblemer mellem
bøjle or ryglæn. Med puden på ryglæn ser det ikke ud til at et barn kan
sidde der ret længe.
mvh
Thomas

Fra : Lykke

Dato : 21-07-03 14:59

det er heller ikke længe,der er behov for bøjlen, ca. 1 år gammel, har vores
børn siddet uden bøjle, den ene noget før, da han var en klatrefyr,
vi har ikke synes der var pladsmangel.

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 21-07-03 15:51

Hej Thomas

Thomas wrote:
> er der nogen der har erfaringer med Stokke barnestolen?

Trip Trap eller Sitti?

> Jeg er interesseret i at vide om i (barnet) har haft pladsproblemer mellem
> bøjle or ryglæn. Med puden på ryglæn ser det ikke ud til at et barn kan
> sidde der ret længe.

Der kan mageligt være et barn i begge stole også med puden, men min
erfaring er at de får bedst støtte i Sitti-stolen, plus at den
aftagelige bøjle har to bredder, samt at den er meget lettere at
afmontere end den på Trip Trap. Begge stole er rigtig gode og en varig
investering da barnet i princippet kan bruge den hele livet.

Marianne Feddersen

Fra : postbakken

Dato : 27-07-03 19:35

vi har både en kopi af stokke og en rigtig stokke. i stokke stolen er der
fin plads indtil at børn selv kan klatre op og ned men i kopi stolen er der
godt nok ikke plads til vores yngste søn... puden røg dog hurtigt af stokke
stolen for når børn skal lære at spise selv så sviner det! men det er
virkelig en rigtig god stol
venligst
Maiken

Fra : Heidi N. K.

Dato : 31-07-03 14:11

"Thomas" <sendikkemignoget@hotmail.com> wrote in message news:<3f1bebc6$0$76080$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej,
> er der nogen der har erfaringer med Stokke barnestolen?

Vi fik en stollestol i dåbsgave til vores datter.
I dag er hun 4½ år, og hver dag har hun brugt stolen.
Stolen er super, syntes vi. Solid og smart.
Den er ret dyr og bøjle + puden skal købes særskilt hvilket gør den
endnu dyrere....men pengene er godt givet ud.
Bøjlen er nem at afmontere. Den sidder i spænd og kan ved et enkelt
tryk fjernes.
Puden kan vaskes, men vi har nu ikke haft de stor problemer med
tilsmudsning.
Ryglænspuden sidder på med velcrolås. Denne er også helt OK.
....så alt i alt kan jeg kun anbefale en TripTrap stol.

Iøvrigt bruger jeg den også selv nu hvor bøjlen ikke er på.
Det kan den sagtens holde til.

Mvh.
Heidi