MS Windows
briani 27239
Toldskat.dk virksomhedsinberetning & 'side~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-07-03 13:07

En gammel Windows 95 med iex 5,5 sp2 vil ikke åbne indberetningen på
toldskat.dk

-Active scripting er slået til
-Cookies er slået til
-Antivirus er forsøgt slået fra
-Temp inet files er cleared
-Cookies er cleared
-Internet explorer helt afinstalleret og instaleret fra frisk

Jeg har en tilsvarende Win2k med samme iex - hvis jeg nulstiller
sikkhedsindstillingerne og under advanceret så kører det, men gør jeg det
samme på Win9x maskine - nogo.
Firewallen tillader 443 og jeg kan se der kommer data igennem.
troll og skvat helpdesk aner ikke en hujende fis om hvad der kan være los.
Nogen der har et bud?
Har prøvet med en anden Windows 95 et andet sted og der virker det. Det er
virkelig ved at fremme de grå hår ved mig det her ;)

/Dennis

/Dennis

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 21-07-03 14:35

Hej !

Jeg ved godt det ikke nødvendigvis er tilfredsstillende, men har du forsøgt
dig med IE 6 ??

Jannik

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-07-03 11:21

"Jannik Ebbe Brich" <sg1fan1@sletmig.hotmail.com> wrote in message
> Hej !
>
> Jeg ved godt det ikke nødvendigvis er tilfredsstillende, men har du
forsøgt
> dig med IE 6 ??

Den kan ikke installeres på Win95 :)
Så nogo..