Sang på min hjerne (tro det eller ej)
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 02-04-01 21:24

Jeg har fået en sang på hjernen, der ingen tekst har og derfor er det
svært at finde frem til titlen og kunstneren. Jeg har hørt den i "Det
Store Mix", og så brugte Katapult den d. 30-03 som baggrundsmusik lige
før top 3. Jeg har prøvet at maile til de programmer, men har ikke fået
noget svar.

Genren er electronica i den danse-venlige ende af skalaen. Musikstykket
består faktisk bare af tromme og bas og så den lyd der har sat sig på
min hjerne. Lyden kan jeg bedst beskrive som Wauw, på forklaringen
nedenunder er den en stjerne.

1 2 3 4 1      taktslag
|---|---|---|---|      taktslag
*--*--*--*--*---*      lyden

Jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe, selvom jeg ved at det er
noget svært ud fra min beskrivelse...

Torben Jørgensen

Fra : Jan Holm

Dato : 02-04-01 21:27

for nemt

Azzido da bass - Doom's night (timo mass remix)

--
Regards, Jan Holm, www.parkholm.dk
P a r k h o l m A u d i o L a b

"I'm old enough to know better but I'm still too young to care"

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 03-04-01 13:51

Jan Holm wrote:

> for nemt
>
> Azzido da bass - Doom's night (timo mass rem)

Mange mange tak for svaret, det er en prima sang...

Jeg bliver nødt til at spørge, var det min finde tegning der ledte dig
på sporet....

--

Torben

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 03-04-01 13:55

> Jeg bliver nødt til at spørge, var det min finde tegning der ledte dig
> på sporet....

Der skulle stå fine, ikke finde... UPS

Fra : Jan Holm

Dato : 03-04-01 14:34

Hi Torben

Det var ordet wauw, det store mix, katapult der sammen med din tegning
gjorde udslaget. Uden tegning ville jeg gætte på den samme men den gjorde
trods alt at jeg var 100%

Og ja sangen er prima, men allerede ved at være en klassiker.

Regards
Jan Holm
www.blueworx.dk