dyrelægeskift
Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-07-03 11:29

Da vi lige har skiftet dyrelæge er jeg interesseret i, at høre hvorvidt amn
kan få flyttet sin "journal", eller om ejendomsretten er hos den tidligere
dyrelæge??

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : bettina

Dato : 21-07-03 14:47

"Henrik Hansen" <hansehen@FJERNNDETTEmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
amn
> kan få flyttet sin "journal", eller om ejendomsretten er hos den tidligere

hæj
hvordan har Mille det? er hun blevet rask igen?

bettina

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 21-07-03 17:40

On Mon, 21 Jul 2003 12:29:21 +0200, "Henrik Hansen"
> [...]

>kan få flyttet sin "journal", eller om ejendomsretten er hos den tidligere

Da jeg skiftede dyrlæge for nylig i forbindelse med flytning
kontaktede den nye dyrlæge den gamle og fik ham til at sende
journalen.

Hvis man bare er utilfreds med sin dyrlæge, og tager en anden i
nabolaget, er sagen nok anderledes.

Mvh
Søren