MS Windows
briani 27239
secur32.dll
Fra : DonE

Dato : 21-07-03 10:36

Hejsa!
Håber en eller anden kan svare mig på mit Q.
En af mine bekendte har problemer med hans secur32.dll fil,
kan jeg bare sende ham min fil af denne så han kan erstatte sin egen med
min?
Vi bruger begge WinXP-Pro-Dk.

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Pico

Dato : 21-07-03 21:43

DonE wrote:
> [...]
> En af mine bekendte har problemer med hans secur32.dll fil,
> kan jeg bare sende ham min fil af denne så han kan erstatte sin egen

Det kan du da bare prøve. For alle tilfælde skyld så lad ham rename
den han har nu til *.old og så lægge din ind så kan han altid lægge sin
egen tilbage.
Hvis XP ikke vil tilade det fordi filen er i brug må han ned i dos.
Pico

Fra : DonE

Dato : 22-07-03 10:44

Pico skrev noget i stil med det her:
> [...]
> sin egen tilbage.
> Hvis XP ikke vil tilade det fordi filen er i brug må han ned i dos.

Øhh! nu er vi ikke lige nogle ørne til det der DOS
hvordan kommer vi til DOS??

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-07-03 11:03

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> Øhh! nu er vi ikke lige nogle ørne til det der DOS
> hvordan kommer vi til DOS??

Det nærmeste i kommer dos er Start - Kør -skriv "cmd [enter]"

"dir" giver en liste over hvilke filer og mapper der ligge i den mappe i
befinder jer.

"cd <mappenavn> [enter]" sender jer ned i mappen <mappenavn>

"cd..[enter]" sender jer et niveau op i mappe systemet.

"rename gammeltnavn.filtype nytnavn.filtype[enter]" omdøber filen
gammeltnavn.filtype til nytnavn.filtype

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : DonE

Dato : 22-07-03 11:42

Soeren Nielsen skrev noget i stil med det her:

> [...]
>
> "cd..[enter]" sender jer et niveau op i mappe systemet.
>
> "rename gammeltnavn.filtype nytnavn.filtype[enter]" omdøber filen

Takker

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-07-03 13:10

> Takker