Fjern IE billedpopup..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 21-07-03 08:48

Hej

Er det ikke noget med at man kan fjerne den der billedpopup (gem/print/mail)
der kommer ved mouse-over på billeder i IE?

Og nu tænker jeg rent kodemæssigt - ikke i browserindstillingerne..

Kim

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-07-03 08:58

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@REMOVEkimpedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (gem/print/mail) der kommer ved mouse-over på billeder i IE?
>
> Og nu tænker jeg rent kodemæssigt - ikke i browserindstillingerne..

Er vist nok ikke valid i xhtml

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-07-03 10:36

Soeren Nielsen skrev:

> Er vist nok ikke valid i xhtml

Tja, hvis man bare lukker koden, er den valid nok:

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 21-07-03 09:40