Dur en backup af Diablo2?
Fra : ASKF

Dato : 21-07-03 06:31

Jeg har glemt mine D2 cder hos en kammerat (i en anden by, og han passer
nu hans fars hus, så jeg kan ikke få fat på dem før tidligst i næste
uge), og har ikke pt spillet installeret selv (har for nygeligt
geninstalleret WinXP), men får brug for det i denne uge, faktisk er det
D2 exp jeg skal bruge og jeg har LOD liggende (min kammerat har ikke
købt D2exp, det var derfor jeg kun tog D2 med, da jeg besøgte ham).

Vil en install af D2 fra min backup virke sammen med D2exp, D2exp
spørger jo efter en cd fra D2 (kan ikke huske hvilken), og hvordan med
kombinationen af CD-keys (tænker på at hvis jeg benytter en anden key
end den der står på cd-coveret [en fundet på nettet], kan jeg så stadig
benytte min battlenet-konto (bruger jo min exp key)?
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-07-03 15:40

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message
> [...]
> end den der står på cd-coveret [en fundet på nettet], kan jeg så stadig
> benytte min battlenet-konto (bruger jo min exp key)?

Tror ikke den laver cd check når den installerer, så du skulle kunne
installere. (dog ikke 100% sikker)

Men mht. B.net, checker den begge keys, så du vil sansyneligvis ikke kunne
logge på b-net. Der findes dog et fix der kan ændre cd-key efter
installation.

Mit råd hvis du vil lege er, at installere D2+lod og så installere beta
patch 1.10, og spille lidt i single player, så du er i træning til b-net
opgraderes (og du alligevel skal lave nye ladder chars ).

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-03 10:40

In dk.spil.computer, ASKF <nospam@askf.dk> says...
> spørger jo efter en cd fra D2 (kan ikke huske hvilken), og hvordan med

Play Disc

> kombinationen af CD-keys (tænker på at hvis jeg benytter en anden key
> end den der står på cd-coveret [en fundet på nettet], kan jeg så stadig

Den key der står på coveret er ikke låst til de skiver der er indeni, så
det burde virke.

Men det er sikkert tvivlsomt om du vil kunne opgradere online til 1.09.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen