Kan man få Harry Potter cover til Nokia 35~
Fra : JarJar

Dato : 21-07-03 05:59

Hej der

Er der nogen som ved om man kan og gerne hvor man kan få Harry Potter cover
til Nokia 3510i?

På forhånd tak

CU,
JarJar

Fra : JMo.

Dato : 21-07-03 17:26

JarJar <contactmeNOSPAM@zapo.net> wrote in

> Er der nogen som ved om man kan og gerne hvor man kan få Harry Potter
> cover til Nokia 3510i?

Ikke så vidt jeg ved. Jeg er i hvert fald ikke bekendt med at nogle har
taget dem hjem til Danmark

Hvis du vil undersøge sagen nærmere, er det Euromark i England der har
licensrettighederne.

Fra : JarJar

Dato : 26-07-03 19:13

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in

> [...]
> taget dem hjem til Danmark
>
> Hvis du vil undersøge sagen nærmere, er det Euromark i England der har

Tak for oplysningen.
Jeg vil se om jeg kan finde noget.

CU, JarJar