GPRS hos Telia...problem
Fra : Flemming Ploug

Dato : 20-07-03 21:51

Nogen udover mig der ved opsætning som på telias hjemme side får :
"adgangspunkt ugyldigt".....og har i løst problemet ???

Flemming

Fra : Lars

Dato : 20-07-03 23:38

Har lige haft problemet.
Jeg ringede til deres support, som snakkede noget om at et eller andet stod
forkert.
Det rettede han og efter en times tid så virkede det.
Så ring til deres support.

hilsen lars

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-07-03 07:23

"Lars" <hult@nspimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stod
> forkert.
> Det rettede han og efter en times tid så virkede det.

Havde samme problem her... Det var først efter jeg fik kontakt med deres
tekniske afdeling.
Deres alm support var noget værdiløse. 2 personer påstod det var mine
telefoner det var galt
med selv om jeg forklarede at det kunne da ikke passe det skulle være galt
med 3 telefoner, deriblandt
min N6310i og SE T310 og en N????. De virkede alle med Tdc og gprs...
Men tekniske afdeling vidste hva de snakkede om....

Venligst