Smiley med Nokia 6100
Fra : Lasse

Dato : 20-07-03 20:17

Hejsa,
Hvordan laver man smiley´s på Nokia 6100?

I min gamle 3310 havde jeg dem liggende som ikoner...

Mvh
Lasse

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-07-03 21:30

"Lasse" wrote in message news:bfeppr$21m7$1@news.cybercity.dk...
> Hvordan laver man smiley´s på Nokia 6100?
>
> I min gamle 3310 havde jeg dem liggende som ikoner...

Da det er en "forretningstelefon" findes den menu ikke.... Du må lave dem
manuelt.... altså f.eks. kolon bindestreg og parantes.....

Hygge...
Daniel

Fra : Lars Just

Dato : 21-07-03 09:31

> Da det er en "forretningstelefon" findes den menu ikke.... Du må lave dem
> manuelt.... altså f.eks. kolon bindestreg og parantes.....

Æv, er min 3510i så også en "forretningstelefon" ?

Lige på det punkt med smiley's savner jeg faktisk min gode gamle 3310

Venlig Hilsen: Lars Just...

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-07-03 12:05

"Lars Just" <larsjust@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Æv, er min 3510i så også en "forretningstelefon" ?
>
> Lige på det punkt med smiley's savner jeg faktisk min gode gamle 3310

3310 er den gamle konge! Hurtig og stabil telefon!

Venligst

Fra : Kim

Dato : 23-07-03 21:34

Lav dine "skabeloner" om til smileys?

Det har jeg gjort, og det virker fint :)

Mvh Kim

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-07-03 10:45

"Kim" wrote in message news:OiCTa.1039$Qw4.90@news.get2net.dk...
> Lav dine "skabeloner" om til smileys?
>
> Det har jeg gjort, og det virker fint :)

Hey! Fed idé...! Jeg har aldrig brugt skabelonerne, men det vil jeg da
prøve....

Hygge...
Daniel