Hvor checkker jeg software versionen på en~
Fra : SnoopyDog

Dato : 20-07-03 18:46

Hej jeg har lige købt en brugt Nokia 6310 og er interesseret i at finde ud
af om det er den sidste nye software version som er i. HVORDAN??

Og hvor downloader jeg den nyeste software version? Har fået et data kable
med, det kan vel bruges til det, ikke??

På forhånd tak

MCK

Fra : Frank W.

Dato : 20-07-03 19:35

"SnoopyDog" <snoopydogremovethis1970@yahoo.dk> wrote in

> Hej jeg har lige købt en brugt Nokia 6310 og er interesseret i at
> finde ud af om det er den sidste nye software version som er i.
> HVORDAN??

Ved at taste *#0000# får du den aktuelle software version. Den nyeste er -
ifølge mobilsiden NPE-4 5,01 Om det er den nyeste er ikke helt sikkert, for
jeg har lige fået software version 30 i min Siemens ME45 hvor Mobilsiden
siger nyste er 28. Men så har du da en ledetråd.

Hilsen
Frank W.

Fra : SnoopyDog

Dato : 20-07-03 19:48

Jeg takker. Men HVOR finder jeg softwaren? www.mobilsiden.dk ?

mvh
MCK

Fra : Frank W.

Dato : 20-07-03 19:58

> Jeg takker. Men HVOR finder jeg softwaren? www.mobilsiden.dk ?

Den kan man - af hvad jeg selv kunne forestille mig, har ikke haft Nokia
selv side de "gylde" 6150 dage - ikke selv downloade, men skal ha opdateret
af f.eks Nokia Center.

Nogen Nokia folk der ved det ?

Hilsen
Frank W.

Fra : Per S. Madsen

Dato : 20-07-03 22:04

Jeg har netop købt en 6310i i Tyskland med Ver. 5.50 NPL-1
Hilsen
Per

Fra : SnoopyDog

Dato : 20-07-03 22:18

> Jeg har netop købt en 6310i i Tyskland med Ver. 5.50 NPL-1

Hvad kostede den i Tyskland??

Fra : DirectX

Dato : 20-07-03 19:37

Du indtaster *#0000# ( Stjerne firkant 0000 firkant )

Mvh

Fra : Unlock I Horsens / O~

Dato : 20-07-03 19:55

du kan ikke bruge et datakabel til at opdatere softwaren med.
Dertil skal du have et flashkabel.

Mvh Ole // Unlock i Horsens

Fra : SnoopyDog

Dato : 20-07-03 20:14

OK og det har du Ole Unlock i Horsens ??