Highspeed data
Fra : Torben Leander Ander~

Dato : 20-07-03 08:52

Hej !

Kan i hjælpe?

Ved nogen her, hvordan man sætter en Nokia 6610 op til at køre HighSpeed
data.

Jeg har TLF Abb hos Telmore og har tilmeldt mig denne service hos dem, og
har et CyberCity Internet Abb, som jeg bruger til min mobil.

Jeg kan sagtens komme på nettet med mobilen, men kun med 9,6.

Hilsen
Torben Leander Andersen.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 10:34

On Sun, 20 Jul 2003 09:51:49 +0200, "Torben Leander Andersen"
<FJERNtla@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>har et CyberCity Internet Abb, som jeg bruger til min mobil.
>
>Jeg kan sagtens komme på nettet med mobilen, men kun med 9,6.

Det er fordi at du skal op igennem Telmore for at kunne bruge HighSpeed
Data. Ihvertfald så vidt jeg ved.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Torben Leander Ander~

Dato : 20-07-03 11:14

> [...]
> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Hej Flemming.

Jeg har lige snakket med Telmore. De oplyste mig at det er fordi at
Cybercity ikke understøtter HighSpeed Data, så jeg vil få mine penge tilbage
fra min tilmelding hos Telmore :)

Hilsen
Torben Leander Andersen.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 12:02

On Sun, 20 Jul 2003 12:14:19 +0200, "Torben Leander Andersen"
<FJERNtla@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej Flemming.
>
>Jeg har lige snakket med Telmore. De oplyste mig at det er fordi at
>Cybercity ikke understøtter HighSpeed Data, så jeg vil få mine penge tilbage
>fra min tilmelding hos Telmore :)

Ok, så blev jeg det klogere

Fra : Jan V

Dato : 20-07-03 16:37

Jeg har det samme som dig. Du skal bare sætte hastigheden op i
modem/options.

--
Mvh.
Jan (4350 Ugerløse)