Wap T610 Orange
Fra : Juggernaut

Dato : 20-07-03 07:21

Hejsa.
Jeg har lige købt mig denne dejlige mobilos og vil gerne sætte den op til
WAP. Men der er intet at finde på Orange's hjemmeside. Har I nogle forslag?
Der er jo altid kundeservice, men alligevel?

-Juggernaut

Fra : BorreBoy

Dato : 20-07-03 08:54

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forslag?
> Der er jo altid kundeservice, men alligevel?

Du kan gøre det fra SonyEricssons hjemmeside.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Juggernaut

Dato : 20-07-03 10:52

Tak. Men ringede ind til Orange og de sagde at jeg skulle sende en sms til
888 med ordene: wapgsm. Det virker åbenbart.

-Juggernaut

Fra : Johnny Damkjær Rasmu~

Dato : 22-07-03 22:29

Fandt det lige, godt gemt, på hjemmesiden:

http://myorange.dk/hjaelp/wap/indstildinwaptelefon/