Valg af mobiltelefon
Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 20-07-03 00:47

Hejsa !

Jeg står og overvejer at købe ny mobilos. Pt. har jeg en Nokia 6210,
men vil gerne prøve noget andet end Nokia. Har selv kig på en Siemens
ME45 eller Sony-Ericsson T68i, men ved ikke om det skal være en af
dem. Kan du hjælpe?

Jeg skal bruge den i min fritid, som er aktiv udendørs... samtidigt
vil jeg have kalender, opgaver og kontakter synkroniseret med MS
Outlook. Der er ingen krav om kamera, MMS, farver eller lignende. Den
skal virke med ovennævnte, og ikke være alt for dyr. Har set ME45 og
T68i til omkring 1500kr. uden abb., og det er også i det prisleje det
må ligge.
--
Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen