N6310i Bluetooth
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-07-03 17:24

Nogen der har fået en N6310i og DataSuite 4 til at spille sammen med en
Microsoft Wireless Transceiver for Bluetooth (den der følger med deres
Bluetooth mus) ?

--
Bjarne Duelund

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-07-03 17:44

Bjarne Duelund wrote:

> Nogen der har fået en N6310i og DataSuite 4 til at spille sammen med
> en Microsoft Wireless Transceiver for Bluetooth (den der følger med
> deres Bluetooth mus) ?

Næeh, men jeg er da meget interesseret i at høre om
det spiller. Har bestilt MS BT tastatur+mus, og vil også
gerne bruge BT delen med min N6310.

Datasuite tror jeg dog godt du kan glemme alt om, alle
mine erfaringer viser at pakken kun virker med Nokias
eget BT kort.

Ole Thomsen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-07-03 20:43

Hej Ole

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh, men jeg er da meget interesseret i at høre om
> det spiller. Har bestilt MS BT tastatur+mus, og vil også
> gerne bruge BT delen med min N6310.

Windows kan finde telefonen - men hvad så ?

> Datasuite tror jeg dog godt du kan glemme alt om, alle
> mine erfaringer viser at pakken kun virker med Nokias
> eget BT kort.

Jeg ville bruge det til at redigere telefonbogen - er der andet man kan
bruge ?

/Bjarne Duelund

Fra : Ole Thomsen

Dato : 20-07-03 07:55

Bjarne Duelund wrote:

> Windows kan finde telefonen - men hvad så ?

Hvis du installerer Nokias drivere burde du kunne
oprette et Nokia BT modem.

Jeg har dog set mærkelige ting i XP med N6310i,
hvor min egen 6310 virkede mens i-modellen kun
kunne findes som generic IR modem. Involverede
mig dog ikke voldsomt i det

> Jeg ville bruge det til at redigere telefonbogen - er der andet man
> kan bruge ?

IR?

Ole Thomsen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-07-03 12:29

> Hvis du installerer Nokias drivere burde du kunne
> oprette et Nokia BT modem.

Det kan jeg også.

> Jeg har dog set mærkelige ting i XP med N6310i,
> hvor min egen 6310 virkede mens i-modellen kun
> kunne findes som generic IR modem. Involverede
> mig dog ikke voldsomt i det

> IR?

IR virker fint med min bærbare, men jeg vil benytte BT med min stationære.

/Bjarne Duelund

Fra : JMo.

Dato : 21-07-03 17:19

"Bjarne Duelund" <duelund@_X_danbbs.dk> wrote in

> Jeg ville bruge det til at redigere telefonbogen - er der andet man kan
> bruge ?

Det forlyder at Oxygens Phone Manager skulle virke med Bluetooth
transcievere af diverse fabrikater. Jeg har dog ikke selv fået testet det
endnu.

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 20-07-03 08:25

On Sat, 19 Jul 2003 18:24:07 +0200, "Bjarne Duelund"
<duelund@_X_danbbs.dk> wrote:

>Nogen der har fået en N6310i og DataSuite 4 til at spille sammen med en
>Microsoft Wireless Transceiver for Bluetooth (den der følger med deres
>Bluetooth mus) ?

Det er ihvertfald en god ting at have softwaren i telefonen opdateret
til 5.50, før jeg fik den i kunne jeg ikke rigtigt få Datasuite til at
virke med min MSI bluetooth.

mvh.
Rasmus Bojsen
Sydjylland.
bojsen@vejen-net.dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-07-03 12:27

Hej Rasmus

"Rasmus Bojsen" <bojsen@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ihvertfald en god ting at have softwaren i telefonen opdateret
> til 5.50, før jeg fik den i kunne jeg ikke rigtigt få Datasuite til at
> virke med min MSI bluetooth.

Ok, hvordan er det lige man checker sw version ?

/Bjarne Duelund

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 23-07-03 08:57

*#0000#