At skifte til Telmore en bestemt dato?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-07-03 14:10

Hejsa

Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye "smarte"
variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt. Derfor vil jeg skifte til
Telmore. Jeg skal snart på ferie, hvor jeg skal bruge min mobil, og jeg
kommer hjem om 4 uger. Kan jeg bestille Telmore allerede nu, og så sige til
dem, at det først skal gælde fra f.eks. 1/9 eller skal jeg vente til jeg
kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke under
min ferie.

mvh Frank

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 14:32

On Sat, 19 Jul 2003 15:10:12 +0200, "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk>
wrote:

> [...]
>kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke under

Jeg valgt at få oprettet Telmore abb. og valgte at beholde mit nummer,
dette gjorde jeg den 27/6

I torsdags den 17/7 fik jeg at vide at CBB/Sonofon havde meldt positivt
tilbage på at mit nummer skulle flyttes og at mit simkort ville blive
afsendt.

Så Pt. venter jeg på at modtage mit simkort samt på at modtage evt
besked om hvornpr ta mit nummer bliver flyttet
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 20-07-03 02:27

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye
"smarte"
> variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt.

Det har det sku været lige siden de lavede det

>Derfor vil jeg skifte til Telmore.

Du er fornuftig!!!

> [...]
> dem, at det først skal gælde fra f.eks. 1/9 eller skal jeg vente til jeg
> kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke

Jeg ville vente da jeg desværre ikke tror på at de teknisk kan skifte over
på en bestemt dag (som .kunden har ønsket)
Så er det MEGET vigtigt at din mobil virker under hele din ferie så vent til
du kommer hjem.
De kan ikke altid time det så nøjagtigt.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-07-03 10:49

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in message

> "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse

> "smarte"
>
> Det har det sku været lige siden de lavede det

Ja ja, men nu er det blevet endnu dyerer Plus at de har fjernet
mail-to-sms funktionen, som ville have været grund nok til at beholde
Sonofon for mig (og så uden at sige det til kunderne, tsk tsk :-/).

Ok, så venter jeg, tak

mvh Frank

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-07-03 14:19

> Ja ja, men nu er det blevet endnu dyerer Plus at de har fjernet
> mail-to-sms funktionen, som ville have været grund nok til at beholde
> Sonofon for mig (og så uden at sige det til kunderne, tsk tsk :-/).

Det har stået på deres hjemmeside, men det var også argument nok for mig.
Jeg har skiftet.

Per