Helikopter mission i GTA3??
Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-03 22:03

Jeg faldt lige over denne lille Liberty City artikel:
http://www.soundblaster.com/resources/read.asp?articleid=65&page=2&cat=3

Hvad jeg lige undrer mig lidt over er spørgsmål 11:

Q11. I love the ‘Diablo Destruction’ mission, where you get to take out
the Diablo gang vehicles using ‘wired’ remote controlled cars. Do you
each have a favourite mission?
A11. We are both in agreement with this in that we both like the secret
helicopter mission that was added to the PC version in the final days of
development.

Nogen der ved hvilken mission han hentyder til der?
Umiddelbart kan jeg ikke lige komme i tanke om andre mission-helikoptere
end den der skal skydes ned i sidste mission. Men det kan vist ikke lige
være den.

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 08:50

> [...]
> Umiddelbart kan jeg ikke lige komme i tanke om andre mission-helikoptere
> end den der skal skydes ned i sidste mission. Men det kan vist ikke lige

Kan godt huske der var en mission hvor man skulle bombe nogle biler, men..
det er ved at være noget tid siden jeg har spillet det :) Så jeg kan ikke
huske i hvilket sammenhæng missionen var.

Fra : Nanna

Dato : 21-07-03 14:16

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> Kan godt huske der var en mission hvor man skulle bombe nogle biler, men..
> det er ved at være noget tid siden jeg har spillet det :) Så jeg kan ikke
> huske i hvilket sammenhæng missionen var.

Det er fra Top Fun varebilerne. Fjernstyrede biler m/bomber. Der er 4 stk
ialt rundt i Liberty City.

Nanna

Fra : Simon Nejmann

Dato : 21-07-03 15:42

On Mon, 21 Jul 2003 15:16:00 +0200, "Nanna" <no@dressfor.you> wrote:

>"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

>Det er fra Top Fun varebilerne. Fjernstyrede biler m/bomber. Der er 4 stk
>ialt rundt i Liberty City.

Næsten... Top Fun er dem i Vice City - de hedder Toyz i GTA3 :)

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Nanna

Dato : 21-07-03 17:16

"Simon Nejmann" <snejmann@worldonline.dk> wrote in message

mission-helikoptere

> Næsten... Top Fun er dem i Vice City - de hedder Toyz i GTA3 :)

Ah ja, Toyz, - my bad.

Nanna

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-07-03 17:48

Nanna wrote:
> "Simon Nejmann" <snejmann@worldonline.dk> wrote in message

> [...]

Toyz in the Hood for at være helt præcis.
Men er der en af dem der har RC helikopter mission?

/Robert