GTA VC
Fra : Kim

Dato : 20-07-03 21:09

Den mission nede ved birkerne/rockerne hvor man på en motorcykel
skal få et kaos-meter til at gå på max. inden tiden løber ud ?
Jeg syntes jeg har prøvet alt...hjælp..

Mvh Kim

Fra : Frank Wium

Dato : 20-07-03 21:17

det bedste er at smadre politihelikobteren, det rykker rent på kaosmeteret.
newsCSa.98$OH4.82@news.get2net.dk...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-03 22:13

Kim wrote:
> Den mission nede ved birkerne/rockerne hvor man på en motorcykel
> skal få et kaos-meter til at gå på max. inden tiden løber ud ?
> Jeg syntes jeg har prøvet alt...hjælp..

Den mission har vist været oppe og vende et par gange.
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Messing+with+the+man&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=group%3Ddk.spil.computer.*

Jeg klarede den ved at starte med at køre om på P-pladsen bag hospitalet
og sprænge alle bilerne der i luften.
Der er fred og ro nok til at det kan gøres uden at få mere end 1-2
stjerner (medmindre du bruger rocket launcher, den har vist en tendens
til at skabe ret stor opmærksomhed om din person).
Derefter ud på vejen og sprænge et par biler mere i luften og så er den
klaret.
Der er iøvrigt ingen grund til at skyde på politiet. Selvom man skulle
tro det, så giver de ikke mere på chaos-meteret end resten af befolkningen.

Hvis man starter med bare at skyde løs på alt der bevæger sig, så går
der ikke længe før man har Gud og hvermand på nakken.

/Robert

Fra : Ole Sørensen

Dato : 22-07-03 10:16

Hop af MC´en....du behøver mærkelig nok ikke at være på den for at fuldføre

Herefter er det bare at skyde på hvad som helst.....specielt
politihelikopteren tæller rent....som Frank nævner i den tidligere tråd!