REQ: Warcraft 3 ROC og TFT Hjælp
Fra : MV

Dato : 20-07-03 13:44

Hej. Jeg har installeret Warcfraft 3 og Warcraft 3 TFT. Men når jeg
vil gå ind i spilet kommer der høj brmu lyd og så bliver jeg smidt ud
af spillet. Jeg når ikke engang at komme ondeligt ind i det. Nogen der
hved hvorfor? Jeg kør med no-cd patch, men jeg tror ikke det er det
fordi på min vens pc kører det fint med den samme patch. vores
computer er også næsten ens. Kan det værer mit grafikkort, det er det
eneste der er forskel fra min og min vens pc. mit grafikkort er radeon
9100 med de sidst nyeste driver. Jeg har prøvet og prøve me kan det
ikke få det til at virke. Nogen der kan hjælpe mig?

MVH

MV

Fra : Gismo

Dato : 20-07-03 14:37

"MV" <mail@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 9100 med de sidst nyeste driver. Jeg har prøvet og prøve me kan det
> ikke få det til at virke. Nogen der kan hjælpe mig?

ins directx 9.
re-ins spillet og prøv uden crack (du har det vil orginalt .... )
kan det værer et varme problem ?
ins det og patch det til 1.11 - kan værer det hjælper

Gismo

Fra : Tjalfe

Dato : 21-07-03 16:37

Kære Brian,

Fede ordblinde nar, jeg er snart træt af at læse lorte indlæg som dit. Køb
nydansk ordbog, eller tryk evt. F7 i Outlook Express før du sender din
meddelelse. Hvordan kan et menneske lave så mange stavefejl?

Møs
Tjalfe

"Hej. Jeg har installeret WARCRAFT 3 og Warcraft 3 TFT. Men når jeg
vil gå ind i SPILLET kommer der høj "brmu" lyd og så bliver jeg smidt ud
af spillet. Jeg når ikke engang at komme ORDENTLIGT ind i det. Nogen der
VED hvorfor? Jeg KØRER med no-cd patch, men jeg tror ikke det er det,
fordi på min vens pc kører det fint med den samme patch. VORES
COMPUTERE er også næsten ens. Kan det VÆRE mit grafikkort, det er det
eneste der er FORSKELLIGT fra min og min vens pc. MIT grafikkort er radeon
9100 med de SIDSTE NYE DRIVERE. Jeg har prøvet og PRØVET MEN kan det
ikke få det til at virke. Nogen der kan hjælpe mig?"

Fra : Gismo

Dato : 21-07-03 17:00

"Tjalfe" <tjalfe@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nydansk ordbog, eller tryk evt. F7 i Outlook Express før du sender din
> meddelelse. Hvordan kan et menneske lave så mange stavefejl?

Flot helle ...
Han har ikke brugt OE og det hedder "en nydansk ordbog" !

Gismo

Fra : Julli

Dato : 21-07-03 23:02

> [...]
> nydansk ordbog, eller tryk evt. F7 i Outlook Express før du sender din
> meddelelse. Hvordan kan et menneske lave så mange stavefejl?

Du er da en klaphat. Folk som dig burde ikke have lov til at leve.

Fra : Tjalfe

Dato : 23-07-03 15:07

> Du er da en klaphat. Folk som dig burde ikke have lov til at leve.

Hvorledes er det gået til, at jeg er forvandlet til en rød-hvid hat fra
midten af firserne? Er der noget jeg er gået glip af, eller er disse
klappende hænder vokset ud af panden på mig som et gevir, helt uden at jeg
selv
har lagt mærke til det? Og hvornår er det blevet indført Sharia-lovgivning i
Danmark?

Når man skriver til folk i en nyhedsgruppe, er det mindste man kan gøre at
se sit indlæg efter for stavefejl. Jeg ved at dette ikke kan diskuteres med
folk fra Glostrup, Amager eller Høje Tåstrup og andre områder der er gået
fuldstændigt over til Smirnoff Ice, men det handler altså om respekt. Hvis
du spørger om hjælp og ikke gider at bruge ½ minut på at læse det igennem,
så skal du ikke forvente at folk bruger endnu mere tid på at svare.

Fra : Gismo

Dato : 23-07-03 15:13

> [...]
> du spørger om hjælp og ikke gider at bruge ½ minut på at læse det igennem,
> så skal du ikke forvente at folk bruger endnu mere tid på at svare.

Hvad hvad MV er ordblind ? Så kan han ikke stave/formulere sig bedre end det
han har gjort. Kender ikke hans news program - er der stavekontrol i det?

Inden du jorde andre, så lære lige at poste rigtigt !

Gismo

Fra : Tjalfe

Dato : 23-07-03 15:49

> Inden du JORDER andre, så LÆR lige at poste rigtigt!

Er du også ordblind?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-03 15:57

In dk.spil.computer, Tjalfe wrote:

>Er du også ordblind?

Er du klar over at vi har en mudderkastningsgruppe?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Tjalfe

Dato : 23-07-03 17:21

> Er du klar over at vi har en mudderkastningsgruppe?
Ja, men der staver folk om muligt endnu dårligere. Når jeg nu kun føler
behovet for at kaste med mudder en gang om året, så gider jeg altså ikke at
skifte gruppe.

> Du har selv modbevist den påstand.

Ja, ok cowboy, der fik du mig. Men i det mindste gad jeg ikke at svare på
selve MVs spørgsmål. Bemærk i øvrigt at manden åbenlyst spørger om hjælp til
at få sin ulovlige installation til at køre på sin computer. Hvis man ikke
har lov til bare en gang imellem at lægge sig ned på gulvet og skrige over
en ordblind spade, der ikke kan få sin formodede piratkopi til at virke, så
er verden da virkeligt gået af lave.

Er det da OK at fortælle sin ordblinde kat, at den skal danse stepdans på
tastaturet alt imens den digter en lille historie om software-tyveri? Og
derefter sende den umådeligt klodsede besked ud på Internettet i håb om at:

A) Folk vil se igennem fingre med den grænseløse uforskammethed, der ligger
i de
absurd groteske formuleringer?
B) Folk ligeledes ønsker at medvirke til noget der må betegnes som en
forbrydelse (ok,
ikke helt i samme klasse som skattesvindel, manddrab og glidende
taklinger bagfra,
men alligevel)

Fra : Gismo

Dato : 23-07-03 18:56

> Er du også ordblind?

Måske .. måske ikke - men jeg har ikke påstået jeg er fejlfri !

Gismo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-03 15:53

In dk.spil.computer, Tjalfe wrote:

>Når man skriver til folk i en nyhedsgruppe, er det mindste man kan gøre at
>se sit indlæg efter for stavefejl.

Jeg er enig med dig i netop dét. Men du må altså lære at leve med, at
alle ikke er lige gode stavere. Det er ikke velset at kommentere
andres stavefejl - slet ikke på den måde du gjorde det:

   "Fede ordblinde nar, jeg er snart træt af at læse
lorte indlæg som dit." [...]

Hvis du har problemer med at forstå hvad der bliver skrevet (hvilket
jeg ikke tror er tilfældet med MVs indlæg), så må du spørge pænt og
ordenligt, om forfatteren ikke vil "omformulere det".

>Hvis du spørger om hjælp og ikke gider at bruge ½ minut på at læse det
>igennem, så skal du ikke forvente at folk bruger endnu mere tid på at
>svare.

Du har selv modbevist den påstand.

Krydspostet til: <news:dk.spil.computer> og <news:dk.admin.netikette>.

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner der).

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 22-07-03 16:43

> [...]
> nydansk ordbog, eller tryk evt. F7 i Outlook Express før du sender din
> meddelelse. Hvordan kan et menneske lave så mange stavefejl?

Hej
Tjalfe!
Du burde være voksen og ikke et pattebarn i stedet for at klandre hvis
man er ordblind for er man det er man uden skyld i at være det. Du laver
måske aldrig stavefejl????

99´er

Surina 179

Fra : Gismo

Dato : 22-07-03 17:01

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3f1d5b99$0$13188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> Du burde være voksen og ikke et pattebarn i stedet for at klandre hvis
> man er ordblind for er man det er man uden skyld i at være det. Du laver

Hehe .. Troede hans post var en joke "find fem fejl" ... ;)

Gismo