erfaringer med sex-legetøj: lolita-dukker ~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 20-07-03 14:36

Hej gruppe.
-
Jeg har forgæves søgt på google efter nogle indlæg om ovenstående, men fandt
intet. Istedet fandt jeg en masse andre spændende indlæg som fik mig til at
skrive dette indlæg (og interessere mig for indholdet i gruppen ...

Som fyr er man nok ikke glad for at indrømme at man har prøvet/ejer/bruger
en lolita-dukke, og det eneste jeg fandt ud af på google da jeg søgte i
tidligere tråde om emnet, er én som skrev at ham og konen prøvede en
oppustelig dukke én gang og så røg den ud fordi den var elendig... Han ville
faktisk hellere lette trykket ved alm. onani.. Men det er det eneste indlæg
jeg har fundet, vedr. dette... Kan nogen hjælpe? Er det ligefrem tyveri
eller hvad? Mange af tingene er jo vildt dyre...

Jeg har også et andet spørgsmål:

Jeg har ofte indimellem set diverse pumper osv. som skulle kunne gøre penis
længere osv. Det er vel også snyd eller hvad? Jeg har aldrig hørt noget
videnskabeligt om at det skulle hjælpe og det med vacuum-tryk osv.... Lyder
lidt underligt... Men hvorfor sælger de det så? Et eksempel på en annonce:

"...virkelig behagelig pumpe, der øger erektionen betydeligt. Kan samtigig
øge størrelsen af penis ved regelmæssig brug.
Forsynet med vibrator, der sammen med den specielle stramme "Vagina" giver
optimal nydelse og effekt. "

Det er det med: "Kan samtidig øge størrelsen af penis ved regelmæssig brug",
det er vel er snyd eller hvad? (pumpen koster kr.1600!). Hvad siger i?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 20-07-03 14:40

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:...
> Det er det med: "Kan samtidig øge størrelsen af penis ved regelmæssig
brug",
> det er vel er snyd eller hvad? (pumpen koster kr.1600!). Hvad siger i?

Og jeg fandt også lige følgende jeg ville høre om nogen kendte til:

Racing penispumpe med vibration
Den ultimative penispumpe hvor du lynhurtigt opnår et kraftigt vakuum - tænd
så for vibrationen, for at opnå en endnu bedre erektion, og med det samme
bliver alle nerver i penis stimuleret fra blødt til hårdt. Gennem det
transparente rør kan du se, hvordan din penis vokser i både omfang og
længde. 32 cm dyb, Ø indvendig 6 cm og Ø udvendig 8 cm.

Det er måske ikke snyd, men virker det så?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Jesper

Dato : 21-07-03 01:28

Gennem det
> transparente rør kan du se, hvordan din penis vokser i både omfang og
> længde. 32 cm dyb, Ø indvendig 6 cm og Ø udvendig 8 cm.

Hvad med dem der har omkreds 14 cm sprænges røret ?

Fra : henriksen

Dato : 21-07-03 10:20

"Jesper" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Gennem det
> >

> Hvad med dem der har omkreds 14 cm sprænges røret ?

nej, for ø6 cm = en omkreds på 18,84 cm....

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-07-03 14:01

henriksen wrote:

> nej, for ø6 cm = en omkreds på 18,84 cm....

Store pikke - små hjerner? Måske skulle man også lave en undersøgelse
omkring det? Mænds klogskab vs. penis størrelse.

mvh
Johan

Fra : Sanne

Dato : 21-07-03 17:34

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> Gennem det transparente rør kan du se, hvordan din penis vokser i både
> omfang og længde. 32 cm dyb, Ø indvendig 6 cm og Ø udvendig 8 cm.

Hmm, min fyr har Ø7cm så den er noget lille i diam. men længden er da meget
passende

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 21-07-03 22:00

"Sanne" <sanne@ofirmailen.se> skrev i en meddelelse
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> Hmm, min fyr har Ø7cm så den er noget lille i diam. men længden er da
meget
> passende

Hvad siger han til den? Så er han glad for den?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Sanne

Dato : 21-07-03 23:13

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in news:3f1c5448$0$24658
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvad siger han til den? Så er han glad for den?

Ja og jeg er også glad for den
Han havde en lille på L:22 Ø:4 førhen, men efter vi har brugt sådan en
tingest, har han nu L:31 Ø:7 og det passer lige med at jeg napper den til
roden, så nu er vi holdt op med at pumpe

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-07-03 02:01

> [...]
> tingest, har han nu L:31 Ø:7 og det passer lige med at jeg napper den til
> roden, så nu er vi holdt op med at pumpe

LOL... Sådan én må jeg også have mig så *SF*....
Må kigge lidt efter én...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 21-07-03 14:20

On Sun, 20 Jul 2003 15:36:10 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]

>jeg har fundet, vedr. dette... Kan nogen hjælpe? Er det ligefrem tyveri
>eller hvad? Mange af tingene er jo vildt dyre...

Du skriver at du allerede har prøvet en? Hvad er dit indtryk?

Jeg har også prøvet, og har en liggende, som bliver brugt af og til.

Jeg har en fast kæreste, og hun ved ikke at jeg har den. Men af og til
bliver den hevet frem og pustet op.

Normalt bruger jeg bare hånden til at tage trykket, men har jeg god
tid, kan det godt være at jeg tager dukken..

Ligheden mellem en rigtig kvinde og dukken. Hmm. Hvis hun bare ligger
stille, er forskellen såmænd ikke så stor. Men det er vist det eneste
tidspunkt hvor de kan sammenlignes.

Så er der jo rengøringen bagefter... Det tager jo lidt tid..

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 21-07-03 21:57

"Dan MOrtensen" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

prøvet/ejer/bruger

> Du skriver at du allerede har prøvet en? Hvad er dit indtryk?

Neej, egentligt ikke: Bare at jeg kunne forestille mig at dem som har én,
ikke er glade for at indrømme at de har én... Men her er man jo mere anynom
Men du er måske undtagelsen (thumbs up).. Jeg sad bare og kiggede lidt
og overvejede om det var noget, måske

> Jeg har også prøvet, og har en liggende, som bliver brugt af og til.

Jeg har tænkt på at få én - men så ser jeg den gamle artikel postet i denne
gruppe (vha. google) fra en mand, som skriver at hans dukke røg ud efter at
han havde prøvet den én gang fordi han mente det var meget bedre uden dukken
og med en alm. spiller... Så drager jeg antagelsen at hele det der cirkus
med oppustelige dukker osv. til den brug, måske bare er fup? Men det lyder
også underligt - jeg tænker bare på at det nok må være svært at få
nogenlunde den samme følelse og nydelse ud af det, med sådan en dukke. Men
måske bliver man positivt overrasket?

> Jeg har en fast kæreste, og hun ved ikke at jeg har den. Men af og til
> bliver den hevet frem og pustet op.

Fedt
Takker iøvrigt for dine kommentarer
Og hvad kostede "hun" så? 2-3 tusinde? Lyder som en god dukke

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 22-07-03 17:50

On Mon, 21 Jul 2003 22:57:28 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Fedt
>Takker iøvrigt for dine kommentarer
>Og hvad kostede "hun" så? 2-3 tusinde? Lyder som en god dukke

250.-

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 22-07-03 17:52

<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Fedt
>Takker iøvrigt for dine kommentarer
>Og hvad kostede "hun" så? 2-3 tusinde? Lyder som en god dukke

250.- Og det var faktisk en jeg skulle have givet i "hade-gave" til en
kollegas 40 års fest (planen var at den skulle være pustet og og klædt
ud, og listet ind som borddame senere på afrenen, men vi blev vist for
fulde og glemte den. Så skulle den prøves...).

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-07-03 19:31

> [...]
> ud, og listet ind som borddame senere på afrenen, men vi blev vist for
> fulde og glemte den. Så skulle den prøves...).

LOL... Ingen grund til at smide den/"hende" ud, så
Det lyder ellers godtnok billigt... Men det nummer der, skal jeg huske:
Kunne sikkert være ret sjovt at liste hende ind som hans bord-dame

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-07-03 21:00

Dan MOrtensen wrote:
> [...]
> ud, og listet ind som borddame senere på afrenen, men vi blev vist for
> fulde og glemte den. Så skulle den prøves...).

Okay der gav du lige mig dagens griner :DDDD

mvh
Johan

Fra : KH

Dato : 13-08-03 19:33

> [...]
tyveri
> eller hvad? Mange af tingene er jo vildt dyre...

Jeg har hørt om Real-Dolls, som efter sigende kan designes til dit
behov, men så koster det også det hvide ude af pungen...øh øjnene.
http://www.realdoll.com/
Håber, at det fanger interessen.

Mvh. KH.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 13-08-03 21:56

"KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
-SNIP-
> [...]
> >

> Jeg har hørt om Real-Dolls, som efter sigende kan designes til dit
> behov, men så koster det også det hvide ude af pungen...øh øjnene.

Orv, /hvad/ *mand*, det er dyrt

Billederne er ellers skønne nok, men til den pris der, vil jeg helt sikkert
nok kalde det tyveri
For 6000$ (= ca.40.000 danske kroner) tror jeg godt jeg kan få mange
luderbesøg for

Ellers meget sjovt system med at man selv kan sammensætte sin dukke

mvh.
Martin Jørgensen.

---
Pricing

standard female model: $5999.00 - includes all three entries.
standard male model: $6999.00 - includes anal entry if desired, plus one
size penis attachment.

shipping and handling: $450.00 (on all orders within the continental United
States. Additional fees may apply to beyond point deliveries and/or in
special circumstances.) International shipping and handling: $800.00
(additional fees may also apply in some cases.)

Fra : KH

Dato : 13-08-03 22:07

> [...]
> luderbesøg for
>
> Ellers meget sjovt system med at man selv kan sammensætte sin dukke

Ja, det er genialt.
Få dig din helt egen thaifisse uden sprogproblemer.
Du behøver ikke engang at være bange for diverse kønssygdomme.

> [...]
> special circumstances.) International shipping and handling: $800.00
> (additional fees may also apply in some cases.)

Javist koster det, men det gør rigtige tøser også, men de holder ikke
formen til de er 50.
Og så blander de sig ikke i fodboldkampen.
"Hvem er ham den i nr. 10 med de flotte ben"?
"Er ham Knebbe Sand med"?

Der er masser af fordele.
Ulemperne har jeg ikke taget med.

KH.