The exploited
Fra : Esben

Dato : 21-07-03 00:47

Så er der sgu godt nyt til østjydske folk med hang til go gammel uk punk og
støvletramp.
The exploited spiller på voxhall i århus 28 august

Esben

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 21-07-03 14:19

"Esben"
> Så er der sgu godt nyt til østjydske folk med hang til go gammel uk punk
og
> støvletramp.
> The exploited spiller på voxhall i århus 28 august

Hahaha, ja det er sgu dybt tragisk! Typisk for den seneste tids reunion
trend. Først var det de største sell outs af alle, Sex Pistols, så kom
Rollins på banen med en masse gammelt stads fra Black Flag tiden og nu er
Exploited så kravlet op af rendestenen...

-TDJ

Fra : Esben

Dato : 21-07-03 19:14

> [...]
> Rollins på banen med en masse gammelt stads fra Black Flag tiden og nu er
> Exploited så kravlet op af rendestenen...

Jeg tror faktisk ikke de har været stoppet, men de har godtnok holdt lavt
blus siden "beat the bastards" - de har dog spillet på div. metal og
punkfestivaler de seneste år

esben