TV2 : Koncerter med Christian og Kashmir
Fra : Thomas

Dato : 20-07-03 22:38

Hejsa

Jeg havde planlagt at optage begge koncerter... Desværre glemte
jeg begge to. Jeg fik ikke det første kvarter af Kashmir koncerten
med, og heller ikke de første par numre af Christian koncerten.

Ved nogen herinde om de bliver genudsendt?

Hvis ikke, er jeg meget interesseret i at låne båndet, hvis nogen
herinde har optaget koncerterne på video... Helst i Stereo...

Mvh. Thomas

Ps. christian koncerten er ikke så vigtig... Men Kashmir koncerten
vil jeg MEGET gerne låne...

Fra : Morten Holm

Dato : 20-07-03 22:45

Christian bliver netop sendt lige nu... Ser den! Er ikke lige min kop te men
han har da rigtige musikker med
Tror også snart kashmir kommer igen! De bliver spillet på tv2!

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 20-07-03 23:36

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Christian bliver netop sendt lige nu... Ser den! Er ikke lige min kop te
men
> han har da rigtige musikker med

Ja, jeg skal sandelig love for, at guitaristen er rigtig musiker... måske
lidt for meget også.. Iron Maiden på kor fungerer ikke specielt fedt
Generelt en temmelig ringe koncert, som ikke hænger særlig godt sammen.
Guitaristerne skulle skiftes ud øjeblikkeligt og keyboardspilleren ha' sig
nogle ordentlige lyde - det er jo næsten halbal-agtigt. Det lyder i mine
ører som et halv ringe coverband på en lokal bar. På indspilninger plejer
Christian ikke lyde helt dum, selvom han heller aldrig rigtig har været in
hos mig. Er det hans sædvanlige band?

/Ulrik.

Fra : Morten Holm

Dato : 21-07-03 10:28

Jeg tror ikke det er hans sædvanlige band.. Eller trommeslageren tror jeg
sgu ikke på at han spiller meget med ham! Jeg ved ikke om du hørte "Mød dig
selv" Men på cden er der et Trommebreak, På Cden lyder det møg fedt, men
trommeslageren her forsat rytmen og så lavede et Utrolig Fladt Break...
Men det var også den eneste finger at sætte på trommeslageren...
Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 21-07-03 12:42

> [...]
> trommeslageren her forsat rytmen og så lavede et Utrolig Fladt Break...
> Men det var også den eneste finger at sætte på trommeslageren...

Jeg må erkende, at jeg var så irriteret over korvokalerne, at jeg mere eller
mindre overhørte trommeslageren. Det kunne jo så betyde, at han ikke
irriterede mig lige så meget som de andre, og så var han nok okay

/Ulrik

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 21-07-03 13:10

Ja, Christians guitarrist, Claes, var vi Vordingborgensere så heldig at
opleve i funk/pop-coverbandet "Folton and Friends" der gæstede vores lokale
spillested "Stars" (udnævnt til et af Danmarks bedste) for et par uger
siden! Det var noget lidt andet en Christian, nemlig Prince, Michael Jackson
og sådan og det var mega fedt!

Jakob Høppermann

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 21-07-03 13:18

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillested "Stars" (udnævnt til et af Danmarks bedste) for et par uger
> siden! Det var noget lidt andet en Christian, nemlig Prince, Michael

Hvordan var vokalen der? Ingen Iron Maiden-inspirerede råb og skrig?

/Ulrik.

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 22-07-03 21:40

Hvad mener du med det?

De havde en enormt dygtig forsanger med (Tror faktisk de hed Folting and
Friends... hæng mig ikke op på det, da der var gratis fadøl senere på
aftenen) og alle i bandet var enormt dygtige og professionelle! Det lød
altså sindsygt godt!

Jakob Høppermann

Fra : OleK

Dato : 21-07-03 17:44