Hvor er musikinformationssiden?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-03 23:19

Skulle lige læse om de sidste nye hit som er fremme i øjeblikket. Derfor
smuttede jeg ind på "Dansktoppensubnet.subnet.dk" for at få noget
information, men musikinformationssiden kommer ikke frem.
Er der nogen der ved om der er tekniske vanskeligheder med siden.

Hilsen Åge

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-07-03 23:57

In dk.kultur.musik, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
>information, men musikinformationssiden kommer ikke frem.
>Er der nogen der ved om der er tekniske vanskeligheder med siden.

Det ligner en "Bandwidth Limit Exceeded". :) Ej, seriøst. Den er vel
blevet nedlagt fordi toppen er faldet af dansk? Vent et par uger Åge,
hvis ikke den er kommet op, så betragt den som lukket.

Jeg troede faktisk at det var dig der stod bag den side.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)