Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges program til at ændre format/størrels~
Fra : HMR

Dato : 20-07-03 21:03

Hej

Jeg har tidligere haft et lille program, som kunne ændre størrelsen af ens
digitale billeder, så de passer til papirbilledformater f.eks. 10x15 eller
13x18, hvad er det lige som programmet hedder og hvor er det at de kan
hentes (mener at det er gratis).

Mvh
Holger
Olympus C2000Z

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-07-03 21:09

HMR wrote:
> [...]
> digitale billeder, så de passer til papirbilledformater f.eks. 10x15 eller
> 13x18, hvad er det lige som programmet hedder og hvor er det at de kan

Det kan du da med CAMEDIA, som følger med dit Olympus ?

--
Don't waste space

Fra : HMR

Dato : 20-07-03 21:15

Hej

Jeg har faktisk aldrig brugt den software som fulgte med kameraet !

Mvh
Holger

Fra : Claus Smith

Dato : 20-07-03 20:22

> Jeg har faktisk aldrig brugt den software som fulgte med kameraet !

Det skulle du måske prøve en gang, da det er ganske udemærket til bl.a.
fremvisning af dine digitale skud.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-07-03 21:22

http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

--
mv / th

Fra : HMR

Dato : 20-07-03 21:25

Hej

Har lige hurtigt indlæst softwaren som fulgte med mit kamera, men der var
ikke lige hvad jeg søgte.
Programmet som jeg søgte var nemlig det som Th Frydensberg viste link til.
Takker for svarene og den hurtige respons.

Mvh
Holger

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-07-03 21:21

"HMR" <holgerris@NOSPAMmail.dk> skrev :

> [...]
>digitale billeder, så de passer til papirbilledformater f.eks. 10x15 eller
>13x18, hvad er det lige som programmet hedder og hvor er det at de kan

Det findes der 117, der kan, et af de bedre er
http://www.imageresizer.com/ og det er freeware.
--
Knud