Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 20-07-03 19:54

Jeg kan godt lide at samle mine billeder i slideshows med
underlægningsmusik, men i det program jeg bruger kan man kun tilknytte een
musikfil.
Nogen der har kendskab til et godt gratis eller billigt program, hvor man
kan lave slideshow og synkronisere hvor man vil have flere forskellige
musikfiler startet, evt med fading facilitet.

Mvh Erik

Fra : David

Dato : 20-07-03 21:51

Hej Erik

Jeg har brugt noget der hedder MySlideShow
som har alle de der faciliteter du snakker om. Du kan jo prøve
at se om det er noget for dig.
http://www.anixsoft.com/myslideshow.html
mvh David

Fra : Erik Vestergaard

Dato : 21-07-03 20:48

Sejt. Det er lige hvad jeg skulle bruge. Tak for det
Mvh Erik

Fra : Karsten Madsen

Dato : 21-07-03 11:26

Hejsa !

Prøv Proshow - det er jeg ganske godt tilfreds med !

http://www.photodex.com

Mvh.
Karsten