Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online foto fremkaldelse på papir
Fra : Kafoka

Dato : 20-07-03 17:46

Hej Alle

Er der nogen der ved hvor det er billigst og stadigvæk god kvalitet at få
digi billeder på papir. Det skal gerne ske online og sendes hjem.

Hilsen

Sten

Fra : Henning

Dato : 20-07-03 19:22

"Kafoka" <kafoka@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor det er billigst og stadigvæk god kvalitet at få
> digi billeder på papir. Det skal gerne ske online og sendes hjem.

Har kun prøvet denne og resultatet var perfekt og leveringen hurtig. Se
deres tilbud på 10 stk. 15*15 og 2 stk. 15*21 for25 kr. i forsendelse:

http://www.digitalfotoservice.dk/

mvh Henning

Fra : max

Dato : 20-07-03 19:38

> Har kun prøvet denne og resultatet var perfekt og leveringen hurtig. Se
> deres tilbud på 10 stk. 15*15 og 2 stk. 15*21 for25 kr. i forsendelse:
>
> http://www.digitalfotoservice.dk/
>
> mvh Henning

Der har ikke været nogle voldsomme klager på nogle af
de her online kopi services.. Hvis der er kommet nye til
er der måske en der vil opdatere listen..-max-

www.bilka.dk
www.pixum.de
www.digitalshoppen.com
www.japanphoto.dk
www.digitalfotoservice.dk
www.fastlab.com/
www.fotex.dk
www.gabs.dk

Fra : Torben

Dato : 20-07-03 19:56

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message

> www.bilka.dk
> www.pixum.de
> www.digitalshoppen.com
> www.japanphoto.dk
> www.digitalfotoservice.dk
> www.fastlab.com/
> www.fotex.dk
> www.gabs.dk

http://shopping.jubii.dk:9080/foto/

Hilsen Torben

Fra : Lars Krucov Detlef

Dato : 20-07-03 20:17

"Torben" <rubyto@image.dk> skrev i en meddelelse

> "max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message

> http://shopping.jubii.dk:9080/foto/

samt www.coop.dk

/lars

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-03 23:02

http://www.inter-photo.dk

Fra : Jens Skaarup

Dato : 21-07-03 13:18

> [...]
> de her online kopi services.. Hvis der er kommet nye til
> er der måske en der vil opdatere listen..-max-

Hvad med www.photocare.dk ?? (skal selv igang med mit første hold billeder
fra A70'eren og de ligger lige om hjørnet for mig) /Jens Skaarup

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-07-03 20:51

Jens Skaarup wrote:

> Hvad med www.photocare.dk ?? (skal selv igang med mit første hold
> billeder fra A70'eren og de ligger lige om hjørnet for mig) /Jens Skaarup

jeg har brugt photocare op til flere gange nu og har leveret flotte billeder
i god kvalitet hver gang, kan anbefales.

--
Henrik Hansen

Fra : Jacob Waage

Dato : 20-07-03 23:11

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor det er billigst og stadigvæk god kvalitet at få
> digi billeder på papir. Det skal gerne ske online og sendes hjem.

Brug pixum.de. Det er et tysk firma. Billigt og godt.

Jubii Foto kan jeg ikke anbefale. De tjekker ikke billederne manuelt,
hvilket for mig har resulteret i overbelyste billeder for 400 kr.

Hilsen Jacob