Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CRV-3 opladeligt!
Fra : René O. Nielsen

Dato : 20-07-03 16:34

Kan man købe dette i DK??

http://194.206.235.235/dev/gui_web/shopping/index.php?fuseaction=voir_fiche_
article&article=30369

René

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-07-03 17:12

René O. Nielsen <r.o.nielsen@get2net.dk> wrote:

> Kan man købe dette i DK??
><http://194.206.235.235/dev/gui_web/shopping/index.php?fuseaction=voir_
fiche_article&article=30369>

Du kan da bare købe det. Pixmania handler med hele verden. Der står, det
er det første genopladelige CR-V3 batteri, så det er næppe et, der står
rundt omkring på hylderne hos alle landets fotohandlere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : René O. Nielsen

Dato : 20-07-03 19:56

"> Du kan da bare købe det.

Ja det kan jeg da - men 130 kr for forsendelse??

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-07-03 20:11

René O. Nielsen <r.o.nielsen@get2net.dk> wrote:

> "> Du kan da bare købe det.
>
> Ja det kan jeg da - men 130 kr for forsendelse??

Så ender vi på knap 700,- kr. Folk himler op om, hvor billige de
udenlandske internetbutikker er. Mon ikke den bliver mindst lige så dyr
i Danmark så?
Men hvorfor køber du så ikke bar et par opladelige AA-batterier
og en opldader? Er der meget større kapacitet i det her CR-V3 batteri?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-07-03 20:16

> Men hvorfor køber du så ikke bar et par opladelige AA-batterier
> og en opldader? Er der meget større kapacitet i det her CR-V3 batteri?

Og hvorfor slår jeg det ikke selv op? Fra pressemeddelelsen:

"A single Samsung I-Pack doesn't just do the job of two conventional
cells -- it delivers better performance too. When used in a digital
camera, with the power hungry LCD preview screen turned on, the built-in
flash used for 50% of the exposures, and making continuous shots every
thirty seconds, two AA alkaline batteries will last only eleven minutes
and take approximately twenty-four photographs. Replace those two AA
alkaline batteries with the new Samsung I-pack, and the same camera,
used under the same conditions will last for 130 minutes and make 280
shots!"
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : René O. Nielsen

Dato : 20-07-03 21:12

ja det er jo det! der er langt fra 11 min til 130, men jeg syntes nu stadig
at 700 er for meget.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-07-03 23:22

René O. Nielsen <r.o.nielsen@get2net.dk> wrote:

> ja det er jo det! der er langt fra 11 min til 130, men jeg syntes nu
> stadig at 700 er for meget.

Det er nu ikke meget mere, end specialbatteriet til mange kameraer
koster. Og det er uden oplader. Men så hold dig dog til almindelige
opladelige AA-batterier. De 11 min er jo en testopstilling. Alle
kameraer, der bruger AA-batterier, kan da være tændt betydeligt længere.
Ellers kan du købe mange ekstra sæt for de kr. 700,-.
--
Henrik Münster
Esbjerg