Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fototaske til G5
Fra : Torben

Dato : 20-07-03 12:37

Hejsa Igen alle
Tak for alle jeres gode svar, jeg har nu bestilt og fået godkendt
bestillingen hos et tysk firma... (havde lidt problemer med de
Engelske...)... så nu har jeg bestilt et Canon G5 + 1 Gb MicroDrive ....
disse ligger nu i restordre i det tyske...(et par dage lovede de)..... damn
jeg glæder mig som et lille barn..

men nu kommer så endnu et spørgsmål
Hvilke kamerataske vil passe til en G5, jeg vil gerne have et der er lidt
bygget til fjeld og vildmark vandring, ikke at den skal være vandtæt - men
mere modtageligt over for lidt småknubs.. men samtidigt må den gerne kunne
tåle at blive set i storbyen *S* (uden at lyse op)

jeg har tænkt på lowe, men kan ikke finde modeller , findes der andre
fabrikanter, der er værd at kigge på?

Torben

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 20-07-03 13:55

"Torben" <rubyto@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> tåle at blive set i storbyen *S* (uden at lyse op)

Jeg har købt en Lowepro S&F Reporter 200 til mit D-SLR. Jeg kan varmt
anbefale den. Jeg havde den med på en uges spejderlejr hvor det regnede
i tove det meste af tiden. Tasken har regnslag og mit udstyr forblev
tørt - skulle have puttet lidt af mit tøj ned i den

Prøv at kigge forbi denne side:
http://www.lowepro.com/pages/bySeries/StreetF.htm. Det skulle være
muligt for dig at finde en taske der passer til din G5.

mvh
Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-07-03 14:47

Torben wrote:
> jeg har tænkt på lowe, men kan ikke finde modeller , findes der andre
> fabrikanter, der er værd at kigge på?

Nu ved jeg ikke hvad du skal have plads til ?

Jeg har en Lowe Pro D RES 25 AW til mit G3 - og der plads til kameraet,
ekstra CF-kort og ekstra batteri.

Den synes jeg er fin til mit brug.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Torben

Dato : 20-07-03 15:56

"Jan Vestergaard" <jan@NOMAILjve.dk> wrote in message

> Nu ved jeg ikke hvad du skal have plads til ?

Den skal fylde så lidt som muligt, godt nok har jeg et 100 L rygsæk, men der
skal jo være plads til mad,fjeldudstyr samt alt andet *S*

men jo - som jeg nu kan se så passer din kamera meget godt, men har dog også
kig på storebroderen (30 AW)
så er der også plads til flash og andre ting når jeg får det... *S*

Hilsen Torben