Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nyt kuglehoved ;o))
Fra : max

Dato : 19-07-03 22:59

YES..!
"heldig fotograf"
news:M7jSa.22416$Kb2.1243759@news010.worldonline.dk
-max-

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 20-07-03 14:02

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:8ajSa.22418$Kb2.1243837@news010.worldonline.dk...
> YES..!
> "heldig fotograf"
> news:M7jSa.22416$Kb2.1243759@news010.worldonline.dk
> -max-

Wauw... Godt skud. Nogle ville sige heldigt, men ikke jeg. Bjørn Borg
blev engang spurgt af en journalist om ikke han havde været lidt heldig
i et sæt. Bogn svarede at det kunne da godt være, men at han blev mere
og mere heldig jo mere han øvede sig!

Fra : max

Dato : 20-07-03 14:53

"Ole Gyldenløve"

> [...]
> blev engang spurgt af en journalist om ikke han havde været lidt heldig
> i et sæt. Bogn svarede at det kunne da godt være, men at han blev mere

*LOL*
For de unge i nyhedsgruppen, Bjørn Borg: langhåret tennis spiller,
verdens bedste, fra forrige århundrede..-max-

Fra : Peter Andersen

Dato : 20-07-03 16:13

max wrote:
> YES..!
> "heldig fotograf"
> -max-

Lægger du dem ud på WWW et sted?

Der er umuligt at få noget som helst ud af dk.binaer selvom jeg downloader
hele gruppen..

--
Vh. Peter Andersen

Fra : max

Dato : 20-07-03 16:41

> Lægger du dem ud på WWW et sted?
>
> Der er umuligt at få noget som helst ud af dk.binaer selvom jeg downloader
> [...]

Ta taaa:
-max--