Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nam nam og billigt
Fra : max

Dato : 19-07-03 21:59

Til dem der ikke følger med i rec.photo.digital
http://www.photim.net/Nikon-D2/Nikon-D2H.htm
-max-

Fra : Claus Smith

Dato : 19-07-03 22:02

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Til dem der ikke følger med i rec.photo.digital
> http://www.photim.net/Nikon-D2/Nikon-D2H.htm
> -max-

Jeps...det kommer til at blive en spændende tid som vi nu nærmere os...os
der er Nikonomaner :)

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : max

Dato : 19-07-03 22:12

> Jeps...det kommer til at blive en spændende tid som vi nu nærmere os...os
> der er Nikonomaner :)
>
> Claus Smith - Pigefotografen

JA for fanden..) det blir vildt, hvis de kan følge med
efterspørgelsen, måske der er en D2X om hjørnet også..?
-max-

Fra : Claus Smith

Dato : 20-07-03 07:27

> JA for fanden..) det blir vildt, hvis de kan følge med
> efterspørgelsen, måske der er en D2X om hjørnet også..?

hehehehe.....hvem ved? *G*

Fra : Erik Aalund

Dato : 20-07-03 08:12

> Jeps...det kommer til at blive en spændende tid som vi nu nærmere os...os
> der er Nikonomaner :)

- ja og som stadig ikke nænner at skille sig af med det godt15 år gamle
Nikon F3 - til trods for at det efter anskaffelsen af et digital kamera for
år tilbage, aldrig bliver brugt mere.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-07-03 09:57

Sun, 20 Jul 2003 09:11:48 +0200, skrev Erik Aalund:

>- ja og som stadig ikke nænner at skille sig af med det godt15 år gamle
>Nikon F3 - til trods for at det efter anskaffelsen af et digital kamera for
>år tilbage, aldrig bliver brugt mere.

Ja, og som efter at have ejet et nyt digitalt, nu atter har støvet et
par gamle Nikons af og oplever en renaissance udi i fotograferingen.
Bare den fornemmelse at holdt et stykke kram i hænderne og se
resulatterne af en god film og gode objektiver.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Claus Smith

Dato : 20-07-03 14:27

Jeg har også igennem snart mange år været storforbruger af Nikon, men tidens
tand har gjort at jeg nu har valgt at skifte til et Digitalt SLR, så mit
Nikon F4s er sat til salg på trods af mange års gode minder og oplevelser,
hvor det er nummer to F4 hus som jeg har haft i mine hænder gennem tiden.

Claus Smith

Fra : Erik Aalund

Dato : 21-07-03 09:01

> [...]
> hvor det er nummer to F4 hus som jeg har haft i mine hænder gennem tiden.

Hvilket Digitalt SLR bruger du så nu?

Fra : Claus Smith

Dato : 21-07-03 16:08

> Hvilket Digitalt SLR bruger du så nu?

Jeg har købt et Nikon D1 kamerahus, som jeg håber på at kunne tage i brug
allerede¨på fredag.

Claus Smith

Fra : Erik Aalund

Dato : 20-07-03 08:21

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Til dem der ikke følger med i rec.photo.digital
> http://www.photim.net/Nikon-D2/Nikon-D2H.htm
> -max-

http://www.pressefotografforbundet.dk/teknik/index.php?id=399&action=info

skriver lidt om det på dansk på baggrund af ovenstående franske link.

Fra : max

Dato : 02-08-03 03:42

> http://www.pressefotografforbundet.dk/teknik/index.php?id=399&action=info
>
> skriver lidt om det på dansk på baggrund af ovenstående franske link.

Og så kan den bestilles her for kun 3.887 euro..))-max-
http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=H/D2SIR1VXX0CYES7BI&DS=