Gulerødder = Som sendt fra himlen?
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-07-03 12:45

      Halløj =)

   Vi har lige den her spøjse oplevelse - vi er kommet hjem fra
indkøb for lidt siden og har hjembragt nogle gulerødder i en ganske
almindelig pose.... Af en eller anden grund har begge katte (Oscar det
store møvehovede ligger der stadig og mipper og møver) været henne og
hengivet møvlet rundt i denne pose. Det er simpelthen det bedste
d'damer har oplevet i lang tid. Og deres mennesker? Ja vi sidder bare
og lurer på dem og kan desværre ikke nå kameraet som ligger på den
anden side af gulerodsposen fra hvor jeg sidder *suk*

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 19-07-03 12:48

> og lurer på dem og kan desværre ikke nå kameraet som ligger på den
> anden side af gulerodsposen fra hvor jeg sidder *suk*

Ja, en ting er sikkert, rejser man sig for at hente det, holder kræene
straks op med at være sjove.

:Pia

Fra : Broxgaard

Dato : 19-07-03 17:16

*GGG*

husk altid at have kameraet et sted hvor det kan nået fra alle sider

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-07-03 19:10

On Sat, 19 Jul 2003 18:15:32 +0200, "Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk>
wrote:

>*GGG*
>
>husk altid at have kameraet et sted hvor det kan nået fra alle sider

   Jamen! Det er jo lige meget hvor det ligger - det ligger
_altid_ på den anden side af katten ;)

Fra : Broxgaard

Dato : 19-07-03 22:15

> Jamen! Det er jo lige meget hvor det ligger - det ligger
> _altid_ på den anden side af katten ;)

*GG* sådan er det nu en gang imellem